Al 17 mnd slaapstrijd... Grrr!!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Miekjepiekje, 22 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekjepiekje

Miekjepiekje Bekend lid

29 dec 2011
    696
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even m'n frustratie hier op schrijven. Het is weer zover, ze wil weer niet slapen overdag. Het is niet de 1e keer, maar echt de 100e keer dat ze dit heeft. En het zal vast weer een fase zijn maar ik word er zooo ontzettend gestoord van. Ze is niet te genieten, doodmoe, maar slapen ho maar. Grrrrr!!! Zo frustratie kwijt. Ik ga maar weer eens wandelenen. Voor de verandering...

2. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Lekker laten rommelen, hoe vervelend ook.

ZL doet dat al vanaf zijn geboorte. Slaapt ie gewoon de hele dag niet en wordt ie tegen de middag sikkeneurig. We laten het maar. De nachten slaapt ie dan wel weer lekker door ;)

3. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Hier ook slaapproblemen. Wordt er moedeloos van. Naar bed brengen geen probleem, maar ze wordt standaard later op de avond overstuur wakker. Ze wordt wakker als wij naar bed gaan. (Hoe zachtjes we ook doen). Ze is s'morgens altijd 06.00uur wakker. Middagdutje is ook maar eventjes. En ze is bekaf. Ze wil alleen maar bij me hangen overdag, is jengelig. Wil vanalles niks. Hoe moet ik hiermee aan? Iemand tips. Ik denk steeds "het is een fase" Maar deze fase duurt inmiddels al maanden.....

4. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Herkenbaar!;) een leuke film opzetten helpt hier en dan in de buggy in de kamer(lekkeronpedagogisch ik weet het!)
    Dan valt hij weleens in slaap dam leg ik de buggy plat dekentje erover en lekker ff in de gang pitten!

5. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Oooh en een zetpil, kiesjes komen ook door

6. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik merk inderdaad dat de kiesjes doorkomen. Er zijn er al een aantal door. Maar het is doodvermoeiend. Uit ellende leg ik haar vaak maar bij mij in bed. Maar dit wil ik ook niet altijd doen. Heb al een nachtlampje. Heb al donkerdere gordijnen. Wat nog meer? Soms denk ik..ik leg haar op zolder. Dan wordt ze niet steeds wakker van alle geluiden. De buren gaan ook constant naar buiten om te roken en heb het idee dat ze steeds daar wakker van wordt.

7. Miekjepiekje

Miekjepiekje Bekend lid

29 dec 2011
    696
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier komt inderdaad kies nummer 4 door.
    Gelukkig vandaag met mijn goede been uit bed gestapt en dan zie ik alles gelukkig weer in een heel ander licht. :D Ik weet dat ik het los moet laten. Maar ik ben op het moment gewoon heel erg moe en m'n hormonen gieren door m'n lijf en dan is het soms wel eens lastig. Ik had al bedacht dat ik misschien maar op de koelkast moet plakken: "het is een fase, gaat vanzelf weer over" ;)

8. Miekjepiekje

Miekjepiekje Bekend lid

29 dec 2011
    696
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben hier ook echt alles al geprobeerd trouwens. Ik doe alles volgens de boekjes en dat werkt normaal gesproken ook. Behalve als ze in zo'n fase zit als nu, dan werkt er gewoon echt helemaal niets.

Deel Deze Pagina