Ik heb de mini's binnen, de fresh cotton vind mijn dochter het lekkerst ruiken. De zen geur vond ze niet lekker ruiken. Misschien een stomme redenatie, zou lengte er ook mee te maken kunnen hebben dat ze eerder beginnen te ruiken met zweten? Ik heb een tweeling van 8, beide zijn ze lang schat zo'n 1.55/1.60. Nu is het wel zo dat m'n dochter, die iets kleiner is, scheelt maar 2/3 cm zij begint af en toe te ruiken.
Wow die zijn lang idd. Hier juist kort, dus ook dat hoeft niets te zeggen. Zoon van 14 is ook 1.60 haha en dochter van 12 is 1.55. Maar misschien dat ze bij jou idd wel eerder gaan pubers als ze ook nu al zo lang zijn? Hoeft niks te zeggen, maar zou kunnen natuurlijk.
Zou het?? Mijn dochter van 7 is 1.41 ..ook redelijk lang voor der leeftijd..(de grootste van groep 4)
Ik heb niet het idee dat lengte hierbij een rol speelt: hier is de een relatief groot, de ander juist relatief klein en bij beiden begin het op min of meer dezelfde leeftijd (8).
OMG mijn 8 jarige is 1.24m haha. Hij ruikt helemaal nog niet overigens. Zijn zus begon met 8 jaar wel soms een zweetgeur te hebben, maar soms ook maanden weer niet. Inmiddels 10 en nog steeds soms weken niet en dan weer weken wel.