wie kijkt er veel naar soaps?

Discussie in 'De lounge' gestart door joella, 16 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joella

    joella Actief lid

    20 okt 2005
    181
    0
    0
    Hoi
    Nou zal ik ook maar weer eens een onderwerp de groep in gooien :)
    Wie kijken er allemaal veel naar soaps en welke wil je dan absoluut niet missen?
    Ik kijk uiteraard naar goede tijden en onderweg naar morgen.
    Maar waar ik nu ook sinds een paar maanden naar kijk is Days of or Lives dat komt op RTL 5 om 16.00 erg spannend.
    Ik keek het vroeger al op belgie maar toen ging ie weg en nu is ie weer terug op rTL 5 en nog steeds erg spannend.
    As the world turns en the bold kijk ik eigenlijk nooit hoewel die ook goed moeten zijn hoorde ik.
    Mischien is het wel een leuk idee om over die soaps te praten over wat er gebeurt is enzo en wat we er van vinden :)

    groetjes Joella
     
  2. Jantien

    Jantien Bekend lid

    20 feb 2006
    906
    0
    0
    Oh ik vind soaps heerlijk.

    Ik ben tegenwoordig helemaal verzot op McCleod's Daughters op net 5.

    En Wel geen soap, maar ik volg het wel steevast.
    Lost en Peking expres.
     
  3. fredje8

    fredje8 Fanatiek lid

    31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    een inkoppertje zeg,
    Ik kijk naar gtst en onm en sinds enkele weken ook naar lotte op talpa, vind ik ook een leuke serie soap of hoe je het wil noemen

    Ja, ik ben dol op mijn soaps!!!!!
     
  4. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Hier nog een gtst kijker.
    Mijn momentje van de dag; kids op bed, koppie thee erbij en lekker dom kijken. Heerlijk!!!!!
     
  5. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Lost....super serie!!!!!!!!!!!!!!
     
  6. Jantien

    Jantien Bekend lid

    20 feb 2006
    906
    0
    0
    JAAAA echt wel. Vorige week heb ik per ongeluk gemist, maar ip neem ik het op als ik niet thuis ben.
     
  7. kaily122

    kaily122 Bekend lid

    3 mrt 2006
    581
    0
    0
    uhm ja, the bold....
    en hihi mijn vriend is er ondertussen ook aan verslaafd hahah,
    dus da's geluk.
     
  8. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    ATWT kijk ik meestal wel, verder geen soaps.

    Ja en Lost wel!
    Ook The Ghost Whisperer.

    Zijn dan wel geen soaps, maar soppig ben ik ook weer niet ;)
     
  9. Jantien

    Jantien Bekend lid

    20 feb 2006
    906
    0
    0
    ATWT kijk ik alleen als ik vrij ben.en dat is op vrijdag 1 keer in de 2 weken.
     
  10. Niet meer actief

    ik kijk ook veel series kijk sinds kort ook LOTTE echt een leuke serie nou maar hopen da die het langer vol houdt dan andere serie's op TALPA...

    voor de rest kijk ik atwt, onm, gtst, en ook grey's anatomy(zon goeie serie!!!)

    xxx
     
  11. femmy

    femmy Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    eerst op mtv dismissed daarna ook op mtv roomraiders
    grappige filmpjes op talpa (vroeger altijd king of queens)
    lotte
    gtst
    natuurlijk Joling & Gordon
    jouw vrouw mijn vrouw
    las Vegas
    the 4400 en volgens mij vergeet ik er een paar :)
     
  12. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Yep!
    GTST, Lost vind ik echt super goed. En ook Ghostwhisperer en Medium, en heb een hele tijd terug het hele eerste seizoen van The 440 op dvd gezien (nu te zien op Talpa). Da's echt een geweldige serie!!!
     
  13. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Ik kijk helemaal geen soaps eigenlijk....
     
  14. Jantien

    Jantien Bekend lid

    20 feb 2006
    906
    0
    0
    mijnimeel,

    volg je andere dingen op tv?
    want lost is ook geen soap
     
  15. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Soaps jaa me vriend word er niet goed van ahahha ik kijk iedere avond onm en gtst als ik die niet kan zien ben ik best sagereinig.
     
  16. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Oh heeeeeeeeerlijk hahahaha ik kijk GTST echt vanaf aflevering nr 1 !!! dus al aardig wat jaartjes, en als ik het niet kan zien neem ik het echt op. Jaaaah echt verslaaft dus!!! Ik ben ook moderator van het forum van GTST; www.goede-tijden-slechte-tijden.nl meteen even reclame maken hahaha :) We zijn zelfs bezig om het officieel te maken en aan de gtst site van rtl te koppelen, de onderhandelingen zijn bezig ;) Het leuke daarvan is dat wij niet eens met het idee kwamen maar hun! ze vonden het zo'n leuke site, het loopt ook mega goed. Dus wie weet....

    Voor de rest kijk ik naar
    CSI (super spannende americaanse serie)
    Flikken (belgische politie serie)
    IC (nederlandse ziekenhuis serie)
    Rome
    en voor de rest niet echt iets vast of zo.... ja, Robinson als het er weer is.
     
  17. Lise

    Lise Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hallo hallo,

    Ik kijk 1 keer per week naar ATWT, de rest van de week kan ik niet kijken ivm mijn werk. GTST kijk ik eigenlijk de laatste tijd een stuk minder; er zijn veel nieuwe gezichten en ik voel de drang op de een of andere manier minder om dan te kijken ;)
    CSI kijk ik af en toe, de laatste tijd zijn er veel herhalingen (zit ik net een half uurtje te kijken en komt alles me ineens heel erg bekend voor :)
    The Ghost Whisperer kijk ik regelmatig (is er volgens mij vanavond weer op) enne, al is het niet echt een soap: Desperate Housewives; echt heerlijk hoe ze zich verwikkelen in allerlei moeilijke situaties!!

    Liefs,
    Lise
     
  18. Niet meer actief

    wij zijn echte serie lopers the bold, onm, gtst, en lost ( maar dan via dvd dus lopen voor op de tv)
     
  19. Vicky

    Vicky Fanatiek lid

    11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Soaps kijk ik niet... series wel... Ik volg trouw McLeod's daughters (27 maart nieuwe afleveringen!!!!), Desperate housewives en Gilmore girls (weer eens gestopt in t midden van een reeks :rolleyes: ).
     
  20. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    eigenlijk kijk ik weinig tv en volg ik al helemaal niets op de langere termijn.
    Wel kan ik erg genieten van de Lama's op
    BNN, helaas nu effe afgelopen. Ook medicopter vond ik wel leuk, maar vaak ontdek ik dat het al weer voorbij is als ik de gids een keer opensla. Ik ben echter erg van het lezen en ben nu weer geheel en al verdiept in een fantasy-reeks. Ach ik vermaak me dus zonder tv ook wel!!

    Karin
     

Deel Deze Pagina