dochter van bijna 3 met kale plek op hoofd

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Nettie, 23 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Sinds een paar weken heeft mijn dochter van bijna 3 (08-12-05) een soort van berg op haar hoofdje, op zich niets om me ongerust om te maken, gewoon aanzien en het zal wel weggaan, eraf krabben wel geprobeerd maar dat vond ze zelf zo vreselijk vervelend dat ik er maar mee gestopt ben. Later heb ik een keer tijdens het haren borstelen 2 plukjes haar zomaar zonder moeite uitgetrokken, schrok ik op zich wel van maar nog niet erg ofzo... Tot vanmorgen was er niets aan de hand, alleen toen ik vanmorgen keek zag ik ineens een hele kale plek op haar hoofdje precies op de plek waar die "berg" ook zat en waar ik eerder al een plukje uit kon trekken zonder dat ze een krimp gaf (terwijl ze normaal alles bij elkaar krijst als ik haar haren kam).
    Het kale plekje is niet erg groot en na beter te hebben gekeken lijkt het ook alsof er stoppeltjes op zitten maar toch ik ben enorm geschrokken.
    Heb morgen wel een afsrpaak bij de huisarts maar wou toch eens melden hier, ben benieuwd of het iemand bekend voorkomt en of jullie misschien een idee hebben wat het zou kunnen zijn, word er best ongerust van....

Groetjes Nettie

2. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    jeetje

ja youame heeft ook nog berg op der hoofd
    je ziet het niet en het is ook niet zoveel dus ik blijf er maar vanaf

mijn nichtje die trok der haren er snachts gewoon uit