hoi hoi mijn dochtertje is nu 2 en krijg er in geen mogelijk heid de raketjes der nog in nu heb ik die zuig tabletjes gekocht van paracetamol zelf die wil ze niet want ze weet donders goed dat dat geen snoepje is aangezien ze snachts veel last heeft van de laatste kiezen die doorkomen is nacht rust wel fijn omdat ze 3x per nacht komt en de rest van de dag dood op is wie heeft er tips groetjes marline
Je hebt ook bijv. Sinaspril in de vorm van een drankje, als ze dit niet zo wil drinken kan je het ook nog door de yoghurt of vla doen.
Hoi, ook bij mijn dochter kreeg ik de zetpil niet in. ik heb haar de keus gegeven, of kauwtablet (meen van sinaspril) misschien wel de zelfde als die van jou? of de zetpil, dus aan haar de keus! Dit werkte wel goed, zij koos voor de kauwtablet, en sindsdien is het eigenlijk niet echt meer een probleem. Je kunt ev. paracetamol met vla geven? groetjes en succes
nou heb haar de kesu gegeven maar dat werkte ook niet de tabletje in je hand houden en dan uit een snoepzakje halen zodat ze dacht dat het een snoepje was wou ze zelf ook niet had het in de vla gedaan maar zelfs dat proefde ze vanacht begon ze weer heb dan toch maar een raketje met de houdgreep erin kunnen krijgen
Juist, houdgreep en zetpil erin! Kind van 2 is toch niet de baas? Als het anders kan, dan ben ik ook bereid om het anders te doen, maar als alles geweigert wordt, dan is mama (en/of papa) de baas hoor..Desnoods gebruik je een beetje vasaline (of glijmiddel) om het wat soepeler te laten gaan, je kind moet tenslotte geen trauma krijgen, maar ze mag best weten dat ze in deze gewoon geen gelijk krijgt..
Ik heb ook sinaspril, en dat doe ik door de melk, Steven drinkt het gewoon op. Desnoods doe je het in een spuitje en spuit je het in haar keel. Succes.
haha ik zei vanavond tegen youame van kom mama smeert je ruggetje en buik in met luuf vindt ze heerlijk nu ze verkouden is ik had de zetpil al uitgepakt en naast me op de bank gelegt zodat ze het niet zag ik deed alsof ik haar luier moest verschonen en pas toen ze m voelde tegen der kontje aan begon ze een beetje te miepen maar toen was ie al weg toen zat ze m helemaal te zoeken van waar is ie nu weg zegt ze hahaah het is me gelukt zonder geschreeuw of houdgreep partijtjes