Ik zou inderdaad niets veranderen en de onderzoeken afwachten. Ik vind het wel erg zwaar, maar hoop voor jullie dat het toch gewoon babyvet is. Mijn jongste woog zoveel toen ze 4 was
Gewone melk of flessenmelk is echt nutteloos als je al de beste melk geeft. Dit zou ik dus zeker niet doen en juist bv blijven geven. Ik zou idd water bij geven en wat je nu al doet. Voorts de ka afwachten.
Ja ze is zwaar voor haar leeftijd, maar ze is ook lang. Kruipt/loopt ze al? Dat kan echt alle verschil maken! Onze zoon was ook best zwaar voordat hij kon kruipen en daarna kwam het allemaal meer in evenwicht. Ik zou nu niet ineens heel veel veranderen, geef gewoon eten en drinken volgens een 'normaal' patroon (wat je volgens mij al hebt). Daarnaast lekker samen spelen en stimuleren om te gaan rollen, kruipen etc.
Hier een ervaringsdeskundige met het afbouwen van sap Bij ons was het normaal geworden dat dl alleen maar aanmaaklimonade dronk. Echt 4 rietjesbekers per dag. Ze was dus ook te zwaar rond de 1,5 jaar. Heel drastisch ben ik toen overgestapt naar alleen maar water. Het was even doorzetten, de eerste dagen dronk mevrouw amper (tekort vul je die dagen dan aan met bijv. extra yoghurt en fruit). Ze was door deze overstap in korte tijd 0,5 kg afgevallen, terwijl ze wel in lengte was gegroeid. Het kán dus wel Nu drinkt ze per dag 1x een glaasje sap, melk bij de lunch en verder water. Iedere dag is ze nog blij met haar sapje, haha!
Even offtopic wat goed gedaan!!!! Ontopic sap weg en water,melk/bv en thee. Uk krijgt groene thee en water, 2 keer melk. Hij is nu 2 en krijgt 1 keer op een dag zeer verdunde ranja of sap aangelengd met water.( 92 cm 13.7 kilo)