Ik vind hem wel lastig te interpreteren hoor. Lees die regels nu al 4x door en ga steeds meer twijfelen of ik nou snap wat er staat.
Maar in die screenshot die je net deelt staat onder het omcirkelde heb je klachten EN koorts. Niet en/of zoals dat bij benauwdheid wel word benoemt. Maar je kan hem ook zo lezen dat juist koorts de reden is om met het hele gezin thuis te blijven. Maar of dat nou icm met klachten of ook zonder klachten is vind ik eigenlijk een beetje onduidelijk.
Dan heb ik het verkeerd begre Bij de screenshot staat OF. Maar gaat over persoon zelf en niet over huisgenoten. Ik heb het verkeerd begrepen. Ik werk zelf in de cruciale sector en persoonlijk zou ik eerst overleggen of ik mocht komen werken. Maar daar zijn bij ons ook protocollen voor
Sorry wat ik typte klopt niet... Ik snap er niets meer van! Als ik dit zo lees dan denk ik dat je bij alleen koorts wel als gezin binnen blijft.
Ik begrijp het ook niet meer de juf van mijn andere dochter zegt dat ze wel gewoon naar school mogen,maar dat is volgens mij bij verkoudheid.
Door die teksten vaker te lezen vind ik het alleen maar verwarrender worden. Maar zoals ik het nu door jouw laatste screenshot lees is het, het hele gezin blijft thuis als een gezindslid koorts heeft, als een gezinslid moeilijk ademt of bij een combinatie van beiden.
Bekijk bijlage 654380 Die en/of is voor verhoging niet voor koorts zoals ik het lees. Ik omcirkel even dat stukje uit jouw afbeelding. Er staat heeft u of 1 van uw gezinsleden ernstige klachten zoals koorts... En niet ernstige klachten en/of koorts. Dat duid erop dat ze koorts als op zich zelf staande (ernstige) klacht vinden en dus een reden om met gezin thuis te blijven.
Dit mag ik toch niet hopen. Dat iedereen thuis moet blijven is al heel vervelend vind ik. Maar tot er getest is?? Daar ben je toch vrij in? Dan zouden wij bij koorts in het gezin nooit meer werken, want wij gaan niet testen.
Geen idee eigenlijk. Weet ook niet of je je 'moet' testen.. Controleerbaar is het zeker niet. En neem aan dat je hierin zeker wel eigen keus hebt. Wel een goede vraag trouwens.
Dat hoop ik ook, maar twijfelde omdat het er zo staat. Voor de meeste mensen niet controleerbaar, maar voor pm'ers en gastouders wel. Omdat er een melding gemaakt wordt waarom diegene ziek is en dat zijn hele korte lijntjes met de GGD