Dochter verkouden, hangerig en zooo moe! :(

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Revolucia, Nov 14, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Revolucia

Revolucia Actief lid

Apr 10, 2009
    475
    1
    0
    regio Rotterdam
    Sinds 1,5 week is het een beetje tobben met Emma.. verkouden is ze sowieso wel (al maanden) maar tot nu toe had ze er verder geen last van. Kan ook verder geen kwaad (allergie is uitgesloten, ze pakt gewoon alles op van t KDV)

Maar nu.. steeds net een beetje verhoging (tussen de 37.8 en 38.1), dan weer een dag normale temperatuur. Snot overal, hangerig en piepen om alles... En vooral: vreselijk veel slapen. Mevrouw was nooit een goede slaper overdag, maar vanochtend maakte ze ineens 3 uur (!!) En zelfs dan zit ze de hele dag te gapen en in d'r oogjes te wrijven...

Ik vond het tot nu toe allemaal net niet erg genoeg om de ha voor te bellen, maar het gaat me wel een beetje lang duren nu! Vooral die vermoeidheid zit me niet lekker... is helemaal niets voor haar! Wat zouden jullie doen, maandag toch maar even bellen??

2. banjabes

banjabes Fanatiek lid

Jun 29, 2008
    2,134
    0
    0
    Gewoon lekker bellen, al is het maar voor de zekerheid. Zeker in tijdens van die gekke griep. Misschien komen er wel tandjes zat ik ook te denken, of heeft ze die al?;)

3. EmyD

EmyD Niet meer actief

Als je je zorgen maakt kan het sowieso geen kwaad om te bellen hoor!
    Maar hier heeft onze meid er ook een tijdje last van gehad. Ook al maanden verkouden met veel hoesten. En op een gegeven moment dus ook verhoging (tot 39,5), vooral in de middag. Ze was misschien 4 uurtjes per dag wakker, en heel erg humeurig.. Dit heeft zo'n anderhalve week geduurd, inmiddels voelt ze zich een stuk beter. Ze is weer helemaal vrolijk, alleen nog wat snotterig en hoesten. We hebben ze wel een keertje na laten kijken door de huisarts (longetjes, keel, oortjes enzo), omdat we het toch wel lang vonden duren. Die kon uiteindelijk niks bijzonders vinden.

4. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    mijn zoontje is inm 5 weken verkouden. Ben er mee naar de arts geweest, want het is momenteel vooral hoesten. Maar het is virus op virus op virus (gelukkig geen mex. griep) Maar hij slaapt nu ook enorm veel... Zat op 1 slaapje per dag en nu weer op 2 slaapjes overdag. Ik denk dat die verkoudheid en het hoesten veel energie vergt van hem.

Share This Page