Grote meid, slikken maar ook leuk!

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by mol81, Jun 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mol81

mol81 Niet meer actief

'Mam, mag ik met L spelen?'
    Ja hoor, geen probleem. L woont 8 huizen bij ons vandaan en komt op vrijdagen vaak aan de deur of onze dochter wil spelen. Ze is ruim 2 jaar ouder. Als ze samen spelen is het altijd leuk. Maat nu bedacht dochterlief dat ze bij L wil spelen. Slik... Maar ook goed natuurlijk. Ik heb de moeder van L gebeld of het kon. Geen probleem. 'L haalt haar wel even op.' Even later gaat de deurbel en L komt onze dochter ophalen. Helemaal in jubelstemming. Ze loopt aan de hand van L mee naar hun huis. Ik kijk haar na en zie de moeder van L al op de stoep staan om L en onze dochter op te vangen. Voor de eerste keer bij een ander kind thuis spelen zonder mama (of papa).

Wat worden kleine meisjes (3 jaar, 4 maanden) toch groot! Heerlijk!

2. kris8

kris8 VIP lid

Aug 17, 2009
    8,032
    3
    36
    Oh ja kan me helemaal voorstellen dat dat dubbel voelt! Hier is het nog niet zo ver

3. WnDy

WnDy Lid

Jun 15, 2012
    23
    4
    3
    Female
    Verzorgende-IG
    Delft
    Oww!! Ik had ongeveer hetzelfde....!! Buurjongetje vroeg of levy mee mocht samen spelen buiten. Beneden in het park. Ik keek de buurvrouw aan, die zei dat ze mee ging.

Afine, ik zeg dat het prima is. Hartstikke leuk...maar ik heb constant op mijn galerij gestaan, om het allemaal scherp in de gaten te houden! * Slik *

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Gaaf hè :)

Maar ik heb dr die eerste keer mooi lekker op tijd weer opgehaald :)

De eerste keer dat ik haar niet uit school hoefde te halen omdat ze met een vriendinnetje mee ging... Heb ik de keuken geschilderd.
    Met op het trapje mijn telefoon startklaar... Voor als er soms iemand zou bellen :)
    Natuurlijk toen ik dr op kwam halen wilde ze helemaal niet naar huis want ze had het prima naar haar zin gehad :)

5. mol81

mol81 Niet meer actief

Haha, het ging ook goed hoor. De moeder van L zei dat onze meid na 5 minuten al geroepen had dat ze naar huis wilde. Maar moeder zei dat ze lekker mocht gaan spelen en dat ik haar over een poosje weer kwam halen. Ik heb de was opgevouwen, geIpad en na 45 minuten heb ik mijn dochter weer opgehaald. Ze was helemaal blij me te zien maar ook supertrots dat ze had gespeeld. Ging prima. Echt leuk!

6. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Wauw, tjemig, ik moet er echt nog niet aan denken, haha, maar gelukkig groei je hierin mee zie ik aan jullie. Wel even slikken bij het idee hoor ;)

7. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Ach de eerste keer is het ergst :)

Bij ons ging ze spelen bij een buurmeisje... Ik ging even boodschappen doen en heb dr daarna weer opgehaald.
    Maar ik was eh.. Ene kant heel stoer dat mijn verlegen meisje het helemaal zelf had gevraagd... En aan de andere kant alles behalve stoer want mijn kleine meisje... :cool:

8. lolly

lolly Fanatiek lid

Sep 20, 2006
    3,475
    0
    0
    ik dacht dat ik de enigste muts was die even een keer moest slikken.
    Gistermiddag belde er vriendje op om te vragen of fabian mocht komen spelen. Hebben ze telefonisch een afspraak gemaakt met elkaar. Zo leuk om te zien.

Share This Page