misschien maak ik me wel te druk, maar zat net op de bank en dochterlief met haar 12 kilo's liet zich keihard op mijn buik vallen met haar billen. deed enorm veel zeer en kreeg meteen een harde buik.... voel onze kleine hummel wel gewoon normaal bewegen maar deed zo zeer... is de kleine echt genoeg beschermd door het vruchtwater?
Bij 17 weken zou je kindje nog voldoende bescherming moeten hebben. Maar als je je zorgen maakt, gewoon even de verloskundige bellen
Kan geen kwaad. Mijn dochter van 17kg stort zich met enige regelmaat met volle gewicht op mijn buik om broertje te 'knuffelen' (ja hij zal weten dat ze er is haha) en mijn vk zei dat hij goed beschermd zat...ik zeg altijd wel dat ze het niet mag doen hoor maar ze bedoeld het zooooo lief...het komt er alleen zo lomp uit he
haha nouja gelukkig maar denk ik. heb ook al een flink grote baarmoeder dus zal wel genoeg water inzitten voor die kleine hummel. hier snapt ze het een beetje denk ik soms, gaat ze aaien. maar daarna doet ze haar eigen shirt omhoog om haar 'baby' te aaien... tja
Mijn meisje is van de week ook met haar volle gewicht op mijn buik geploft. Schrok ontzettend maar gelukkig is alles goed. Als jij je er beter door voelt om even de verloskundige te bellen zou ik dat zeker doen. Heb ik ook gedaan en mocht zelfs even langs komen om naar het hartje te luisteren ondanks dat ik de kleine ook voelde. Grappig, onze meiden zijn ongeveer even oud en bijna net zo ver zwanger .