Voor Sinterklaas willen we de oudste graag een step geven, maar wat voor één? Je hebt natuurlijk de bekende aluminium stepjes, maar eigenlijk willen we er een die wat steviger is. Is een step zoals deze wat? Iemand misschien tips waar op te letten of goede ervaring met dergelijke steps/autopeds?
Hier een goedkope aluminium. Ik vind het wel fijn da ze er lekker mee buiten kan spelen en ik me geen zorgen hoef te maken dat iemand hem meeneemt (dochter laat hem gerust ergens liggen) maar een step die een gewicht tot 100 kilo aankan is ook wel fijn. Dan kan je er zelf ook op.
Als je kind op de step gaat staan moet het stuur ten hoogte van de heupen komen. Het beste kun je gaat kijken in de winkel in hoeverre je de stang kan uitschuiven. (een gewone/grote step was nog te groot voor mijn dochter van 107 cm dus hier een kleinere gekocht) Ik heb gekozen voor een step met 2 wielen achter want mijn dochter van 4 kan een step met 2 wielen nog niet aan. De step die je als voorbeeld noemt vind ik wel erg mooi en stevig!
Ik vind dat een mooie step. Bij die alluminium stepjes met die kleine wieltjes ben ik altijd bang dat ze in volle vaart achter een uitstekende stoeptegel blijven steken
Wij hebben wel voor zo een aluminium gekozen omdat hij opklapbaar is en daardoor makkelijk overal mee naartoe kan.
Ik vind het ook mooi en stevig. Het voordeel van een grotere step is dat ze er voorlopig nog mee vooruit kunnen. Zou wel even kijken of hij niet heel veel te groot is want een cadeau wil je graag gelijk gebruiken en niet nog heel even wegzetten. Maar als ze er op past zou ik inderdaad een grotere nemen.
Bedankt voor jullie reacties! Passen is inderdaad handig, maar voor een Sinterklaascadeautje wel lastig. Ze is niet heel klein (110cm), dus denk dat ik de gok maar neem. Al ga ik eerst nog even kijken of ze in een stenen winkel iets hebben staan, dan kan ik het in ieder geval zien.
Onze zoon is ook 110 cm en heeft deze step in het groen Wij zijn met hem naar een fietsenzaak gegaan om te meten en deze maat was prima voor hem Hoewel hij prima kan fietsen zonder zijwieltjes vind het het steppen nog best moeilijk. Het is weer een andere techniek om je evenwicht te houden
Autopeds - PUKY Kinderfahrzeuge Hier staan niet alleen leeftijden bij... Maar ook vanaf welke lengte ze geschikt zijn