Hai meiden, Voor mijn dochter wil ik de Hip Hop Zebra gaan bestellen. Cadeautje voor sint/kerst of haar 1e verjaardag in feb. Nu is mijn vraag: Zijn er hier meiden bekend met deze leuke zebra? Hoe vinden jullie kindjes het? Alvast bedankt!
Ik heb er ook al regelmatig naar zitten kijken. Maar het idee is hetzelfde als een hobbelpaard lijkt me. Dus nu heb ik gewoon een houten hobbelkip voor dr gekocht! Vond ik net zo leuk. Op marktplaats staan ze vaak al voor 10 of 15 euro trouwens.
Wij hebben hem ruim een jaar en onze kids vinden hem fantastisch. Het is trouewens niet hetzelfde idee als een hobbelpaard, deze gaat met name op en neer en kan rondjes draaien.
Oww, ik zocht even een fimpje op. Ga je daar niet compleet gillend gek van worden? Nou hou ik sowieso niet van lichtjes en geluid, maar dit zou ik echt vreselijk vinden Hihi, mij doet het trouwens beetje denken aan zo'n leren stier waar je zo lang mogelijk op moet blijven zitten.
hahaha, door rijtjes ging ik even een filmpje kijken op youtube, hahahaha Baby bouncing on Zebra - YouTube denk dat als mijn zoontje dit de halve dag doet dat ik gek wordt.. maar voor een kind is tie echt super leuk!
Ik heb net ook wat filmpjes op YouTube bekeken! Hij is gewoon te leuk!! heb net een leuke aanbieding gevonden en gelijk besteld! (49,99)