zoals veel van jullie misschien nog wel weten hebben wij veel "gedoe"gehad met het kdv van onze zoon een half jaar geleden heb ik daar een topic over gemaakt, http://www.zwangerschapspagina.nl/peuter-kleuter/286607-volgens-eigenaar-kdv-mijn-zoon-moord-begaan.html zo heeft onze zoon volgens de eigenaar iemand proberen te vermoorden werd onze zoon uitgemaakt voor potentiele moordernaar die later ook nog wel ging "moorden" zeker als we hem niet gingen "helpen" voor zijn 7e levensjaar d.m.v. een pychologe, wij hebben hier echter niet voor gekozen, wij kozen voor een orthopedagoog en na een aantal testen heeft ze ons zwart op wit gegeven dat wij een goed functionerend jongetje hebben die gewoon doet wat een peuter doet. de eigenaar van het kdv is hiermee erg op haar tenen getrapt en vond het niet leuk dat wij haar "advies" niet opvolgden en toen is ze naar het cb en naar jeugdzorg gestapt, ze heeft jeugdzorg de melding gemaakt van verwaarlozing, ik ben ziek en kan niet voor mijn kinderen zorgen daarom heb ik opvang, waar ik haar gelijk in moet geven, ik heb opvang voor de kinderen om zo mijn ziekte rust te geven,( 2 Halve dagen en 1 hele dag) zo kan ik de dagen dat ze thuis zijn 100% mama zijn jeugdzorg was het met mij eens dat opvang dan een goede oplossing is en dat het dan juist goed is omdat je handelt in het belang van het kind. dus jeugdzorg heeft er verder gelukkig niets mee gedaan, toen bleek ook nog dat wij veels te veels geld per maand hebben overmaakt, de rekeningen bleken niet te kloppen en wij hebben haar vriendelijk verzocht deze 800 terug te geven gezien dit geld niet alleen van ons, maar ook van de sociale dienst omdat deze ons een kleine vergoeding doet voor de opvang. dit schoot haar helemaal in het verkeerde keelgat en toen wou ze geld van ons ! 957 euro voor de maand augustus 2011 dit omdat er eigenlijk 2 maand "opzeg" termijn is, maar om ons te matsen gaf ze ons alleen maand juli als opzegtermijn, terwijl zij ons zei nooit meer weer te komen, dus als het van haar kant af komt hoeven wij juli eigenlijk niet eens te betalen, maar in overleg met de sociale dienst wel betaald omdat we er geen gezeur over wouden hebben ( de maand juli) maar nu wou ze ook maand augustus nog hebben, ook hebben wij juni juli en augustus 2010 50 % korting gekregen van deze eigenaar, waar we haar erg dankbaar voor waren, toen kregen we namelijk nog geen kleine vergoeding, ook wou ze nu de andere van de 50% nog terug krijgen, ze heeft er juristen opgezet en intrum justitia, we werden platgebeld dat er brieven gestuurd waren van intrum die wij tot op de dag van vandaag nog niet hebben gekregen, wel kregen we een paar weken geleden een brief op de mat van intrum dat ze overgingen tot een rechtzaak en dat we dan konden verwachten dat er beslag op ons loon of inboedel gelegd zou worden, gezien wij nooit reageerden op hun brieven ( die wij dus nog steeds niet gehad hebben) en volgens hun hebben ze steeds weer opnieuw brieven verstuurd.... vreemd dat dan geen enkele brief aankomt... maargoed, wij hebben gebeld en gevraagd om de officiele rekening van het kdv... gezien ze ons eerst een rekening moet sturen, en een aanmaning, maar dit is nooit gebeurd, hun zeiden zelf ook nooit een rekening gezien te hebben maar de zaak toch aangenomen te hebben, dit vonden wij al heel slecht van intrum maargoed we hebben uiteraard niet betaald en hebben ook alsnog verweer geschreven, ook dat wij alles zwart op wit hebben met haar handtekening dat wij 50% korting kregen, En dat we de maand augustus van haar niet hoefden te betalen, dus ze kan niets, toch gingen ze door, ook bij de moeder van de pop gingen ze door, samen met deze vrouw boink gebeld, dit is een belangenvereniging voor ouder en kind, de voorzitter was erg benieuwd hoe het nu met ons ging en wij hebben beide ons verhaal gedaan, de voorzitter heeft van alles gedaan voor ons, en vandaag is hij eindelijk zo ver gekomen dat ze er mee ophoud !!!! hij heeft sbs gebeld of hij eventueel geintresseerd was in een uitzending en dit waren ze, dus de voorzitter heeft de eigenaar gebeld en het kwam er op neer dat hij zei of je houd op met deze praktijken... of ik ga naar sbs6 want dit kan zo niet langer dat je ouders zo behandeld, ze heeft gekozen ons met rust te laten gezien het heel slecht is als de voorzitter van boink op tv komt met zo'n verhaal we krijgen het volgende week zwart op wit van haar weer een heel verhaal ik weet het maar ik wou jullie toch even nog een beetje op de hoogte houden, en jullie ook laten weten dat we er nu als het goed is helemaal afgelopen is ! de meiden die mij gesteund hebben door de tijd... enorm bedankt voor jullie lieve reacties ik vind het echt super dat jullie zo meeleven met een vreemde, ook dankbaar ben ik voor degene die mij enorm gesteund hebben toen mijn zoon in het ziekenhuis lag met een gebroken been, het was een hel, hoewel het natuurlijk altijd erger kan ! voor ons was het erg genoeg, ik vind het zo geweldig dat jullie mij en mijn gezin zo steunden door een lief berichtje, een mooi kaartje, en sommigen zelf een klein speelgoedje of een mooie ballon! het lopen gaat weer perfect, rennen heeft een tijdje geduurd maar ook dat zit weer helemaal goed, lengte verschil heeft hij tot nu toe niet is uit foto's gebleken, volgend jaar weten we pas definitief of er lengte verschil komt, maar dat zal minimaal zijn. ook op het nieuwe kdv gaat het goed, hij heeft leuke leidsters, leuke nieuwe vriendjes en hij gaat met plezier naar het kdv ! meiden, nogmaals enorm bedankt !!
Jeetje zit met verbijstering je verhaal te lezen , hetzelfde gevoel dat ik een half jaar geleden al had toen ik je moord topic las! Wat een verschrikkelijk naar mens!!! (liefelijk uitgedrukt heb er in me hoofd andere woorden voor denk jij zelf ook!) om jullie zo naar te behandelen en zelfs zulke dingen over jou te zeggen! Gelukkig dat de instanties die echt voor grote problemen kunnen zorgen het met jullie eens waren en dat ze nu haar mond is gesnoeid!!! Top dat jullie mannetje het zo goed doet op zijn nieuwe plekje en respect dat jullie zichzelf door heen hebben geslagen ik denk dat ik namelijk in staat zou zijn een moordmoedertje te worden als er zo over mijn kind en mijzelf gepraat zou worden!
Niet te geloven dat ze daarna nog gewoon door is gegaan om jullie lastig te vallen en ook het andere gezin. Goed om te lezen dat het goed met jullie mannetje gaat en hij nu een fijne speelplek gevonden heeft!
Leuk dat je nog even een update geeft, heb je verhalen met steeds verder openvallende mond gevolgd. Fijn dat dat gekke mens op lijkt te houden en super dat het weer zo goed gaat met je jochie!
Ik kom je vaak in topics tegen tegenwoordig en kan me dat topic nog herinneren. wat een ellende zeg. Nu hopen dat de eigenaar zich echt aan haar afspraken houdt maar er wordt voor getekend dus lijkt me wel. mooi dat hij het zo naar zijn zin heeft op het nieuwe kdv.
Wat leuk dat je nog even een update geeft! Ik weet nog dat ik je verhaal echt met verbijstering heb zitten lezen..... Ongelofelijk dat een persoon zoveel invloed kan hebben (Jeugdzorg!). Gelukkig gaat het wel weer helemaal goed met je zoontje! Mooi dat hij het zo goed heeft bij het nieuwe kdv! Jeuken je handen nou niet om werk te maken van dat mens? Heb je zelf een klacht ingediend?
de klacht ligt bij boink en deze heeft het opgepakt, ze laat ons met rust mits wij haar met rust laten, niet dat we haar hebben lastig gevallen hoor, maar ze wil dus niet meer dat we overal klachten neer gaan leggen, als wij dus stoppen met klachten verspreiden dan stopt zij met de juristen enzo, daar zijn wij mee akkoord gegaan, we willen gewoon dat het stopt, ik word er een beetje moe van, het kost zoveel tijd om steeds een verweer te moeten typen, om te bellen met van alles en nog wat, er gaat zoveel tijd in zitten, dat is gewoon niet leuk meer.
Fijn dat het nu goed gaat met jullie mannetje en dat hij het naar zijn zin heeft op het kdv. Die vrouw is echt ongeloofelijk!
Pfff.... wat een geschiedenis zeg. Heb je topic toen wel gelezen, vol verbijstering en verontwaardiging. Dat mens is knettergek in mijn ogen en als ik als ouder wist waar zij ondertussen verantwoordelijk voor was dan had ik mijn kind daar weggehaald. Moet toch niet gekker worden! Kan me voorstellen dat jullie dit aanbod hebben geaccepteerd, dit heeft al veel te lang geduurd....
hehe eindelijk... wat fijn dat het nu opgelost is, en wat fijn dat je mannetje het weer goed doet,en het naar ze zin heeft op zijn nieuwe kdv. '' gelukkig ook maar dat je mannetje nog zo jong is,en het allemaal nog niet bewust heeft meegemaakt. anders zou het denk ik wel impact hebben gehad op je zoontje.
Jee wat een gedoe zeg, heb het vorige topic ook gelezen en op tv gezien uiteraard. Fijn dat boink zich zo heeft ingezet voor jullie! En die vrouw zou eigenlijk geen KDV meer mogen hebben...
Hehe, eindelijk is het afgerond. Ik zag je titel, en dacht meteen "nee, is dit nog steeds bezig??, maar gelukkig een happy end!! Dat van de ouders van die pop stond vandaag een klein artikeltje in de telegraaf. Zij word belaagd door incassobureau's en moet even 643.50 betalen voor die pop
klopt, ze wouden van haar daarna ook nog een extra maand ofzoiets, die mama en ik hebben samen nog veel contact gehad, we belden elkaar steeds als we weer eens een telefoontje of een brief hadden gekregen om het toch maar aan iemand kwijt te kunnen ze had gister de telegraaf gebeld, de deal was geen nieuws enzo meer, dus ze hebben dit nog wel weer proberen te stoppen, ook boink heeft geprobeerd het nog te stoppen, maar telegraaf heeft er blijkbaar niet aan mee gewerkt. * is het op telegraaf.nl ook te zien ? kan het niet vinden of moet je daarvoor echt in de krant wezen... ( die heb ik niet )
Thanks voor de update. Maar wat hebben jullie een ellende meegemaakt zeg! (maar was dit kinderdagverblijf ook al niet op tv geweest? Of haal ik nu 2 dingen door elkaar)
Nou het verhaal heeft nog een flinke staart gekregen zo te lezen. Ik ben blij te lezen dat nu alles goed gaat en mag blijven gaan....
Geen idee, maar ik typ het wel even voor je over: Poppenkast Door Jan Colijn WINTERSWIJK, zaterdag : Kim van Kouteren uit Winterswijk dacht van alle ellende te zijn verlost, nadat haar 2-jarige dochtertje Keylie vorig jaar een pop van kinderdagverblijf Enjoy had vernield, wordt ze nu belaagd door incassobureaus. "Wat een poppenkast", aldus van Kouteren De twee zochten een andere crèche. Eind vorig jaar stelde een brief van een advocaat dat ze nog twee maanden achterstallige kosten voor opvang van 643,50 dienen te betalen. Deze kosten kwamen te vervallen als de ouders geen uitlatingen meer over Enjoy zouden doen. Dat weigerde het stel. Prompt kregen ze het incassobureau achter zich aan. De directie van het kinderdagverblijf was gisteren onbereikbaar voor commentaar