hier een iets kleiner ventje...voor mij dan hihi, dochter zat altijd bovenin...zoon onderin... Voor vergelijking : Gewicht! 1e is dochter (is niet up to date...ze zit nu boven alle lijnen.........we lopen ook bij dietiste) (dochter heeft 3 maanden bv gehad en daarna fles) en de 2de is zoontje! (hij heeft de 1e 3 maanden bv gecombineerd met fles gehad en vanaf 6 maanden ben ik bij gaan voeden omdat hij af viel, hij krijgt nu bv nog)
Hier precies hetzelfde bij mijn oudste. 3610 bij de geboorte, net 6 kilo bij een half jaar en uiteindelijk 8 kilo bij een jaar. Ze is nu 3 jaar en 12,5 kilo, dus nog steeds een sprietje. Bij haar kwam het door het spugen, maar ook omdat ze gewoon smal gebouwd is. Ze is ook qua lengte altijd kleiner geweest (73 cm bij een jaar, nu 93 cm bij 3 jaar), dus ze is niet echt heel mager. Ik vond het als baby wel eens moeilijk dat ze zo klein en mager was. Ik was onzeker over de borstvoeding en ik heb wel eens een opmerking gehad toen ze 6 mnd was van een moeder met een jongetje van net 3 mnd, hoeveel ze zouden schelen Tsja... Dat vond ik toen niet leuk! Aan de andere kant was het een supergrappig gezicht toen ze met 10 maanden los liep door het winkelcentrum Daar liep 7 kilo baby rond! Haha! Maak je vooral niet al te veel zorgen. Ze gaat straks vast ook een periode minder eten (doen bijna alle dreumessen/peuters), maar met vitamine pilletjes en alle voedingsstoffen die ze zelf willen eten, redden ze het echt wel. We hebben gewoon kleine smallies Enneh, het zegt ook niets over volgende kids, want mijn jongste is een echte bolle baby