Word wakker van omrollen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Suzzert, 26 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Dag moeders,

Mijn DL kan zich sinds een week omrollen. Nu is dat erg knap van der! Maar ze is er ook erg mee bezig in der slaap. Alleen nu komt het volgende ik heb der nu al twee keer huilend aangetroffen op der buik nadat zich heeft omgerold omdat ze dan helemaal tegen de zijkant van der bedje ligt. Nu vind ik het geen probleem dat ze zich omrolt want het hoort bij der leeftijd en ze is sterk genoeg in der nek om der hoofd om te draaien. Alleen iemand tips tegen dat ze niet meer wakker word omdat ze tegen der zijkant van der bed rolt?

2. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Geef 't even tijd; ze krijgt er vanzelf meer handigheid in :)

3. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Ja, daar heb je een punt!

4. misa

misa Niet meer actief

Ja, je moet er echt even doorheen denk ik. :)

5. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Ik vind het zelf niet zo erg, ik vond het alleen sneu voor haar. Omdat ze steeds een beetje in paniek wakker word.

6. misa

misa Niet meer actief

Ja dat is ook zo..! Zijn erg lastoge fases. Hebben wij een tijd gehadmet gaan staan in bed en niet meer kunnen gaan zitten..
    Moesten wij (vooral hij) ook doorheen en ineens was het weer over!

7. MiniMeisje

31 jul 2010
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad even de tijd geven. Wij zitten nu ook in die fase. Strak instoppen helpt nu ook niet meer. Onze jongste lag vanmorgen met haar voorhoofd tegen de spijlen en dan overdwars, ook heeeel handig!!

8. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Lok hier heb ik der ook al een aantal kwee zo aangetroffen. Maar volgens mij voelde ze dat ik dit topic had aangemaakt. Want ze heeft zich vannacht op der buik gerold en heerlijk liggen slapen!

9. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Is een fase. hier was het denk ikna 10-14 dagen over.Toen huild ehij er niet meer om.

10. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    hier slaapt ie op zn buik, en vanmorgen rolde hij dus ( al dan niet per ongeluk) op zn rug..alleen kwam dus met zn rug half tegen de zijkant...en zat dus soort klem haha...moest ie ook btj van huilen...( maar goe dhij slaapt nog in een wiegje)

tis echt zoiets waar je doorheen moet! veel laten spelen op de grond en stimuleren met rollen enz...lekekr veel laten oefnenen

11. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Hier ook een baby die nu 2 keer op haar buik is gerold in haar slaap. Inderdaad helemaal in paniek. Zielig. Maar niet omdat ze tegen de zijkant van het bed lag mag, maar puur het op de buik liggen... Hopelijk wordt ze er idd snel handiger in!

12. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Die van mij wordt zaterdag 1, en als je ziet hoe die ligt !! Je zou er zelf spontaan een hernia van krijgen.

Die ligt in zulke rare bochten en kronkels, en half door de spijlen.

Maar hij slaapt heerlijk :p

Deel Deze Pagina