Niet verder tikken, direct aanrijden naar de EHBO Je kindje heeft maar 1 gezondheid en daar moet je zuinig op zijn Beter 1x teveel langs dan 1x te weinig Zo te horen ben je vaak niet op je mondje gevallen, dus ik zou ook echt duidelijk laten merken dat dit zo niet verder kan en je je erge zorgen maakt en ze nu maar een echo moeten regelen of verder actie moeten ondernemen Sterkte en beterschap!
O meid verschrikkelijk zeg!, hup teruggaan jij en laat je niet afschepen! Zo kan je echt de nacht niet ingaan hoor met zulke hoge koorts! Ik snap ook niet dat ze jullie vanmiddag naar huis hebben gestuurd terwijl ze dus duidelijk tekenen heeft van uitdroging. Dadelijk zien ze nog een infectie oid over het hoofd. Ik zeg met zulke kleintjes geen risico's nemen! De klachten die jij beschrijft zijn echt TE erg! Beterschap met je dochtertje en sterkte!
Ik zou ook niet wachten tot ze wakker is.. Misschien slaapt ze tt morgenochtend door wn ondertussen isze aan t uitdrogen... Hoe zielig het ook is.. Zou der uit bed halen, jas aan en hup de auto in
Nu bellen met de eerste hulp dat de situatie zo verslechterd dat je er were aan komt, dit klinkt niet goed, droge luiers, niet aanspraakbaar, schuim overgeven dus niet twijfelen maar nu gaan!!,
Daarbij kosten stuipen en koorts gewoon heel veel energie, wanneer ze drinkt zal ze snel gaan uitdrogen en versuffen en ben je helemaal verder van huis.
Helemaal mee eens. Luister naar je gevoel. Een moedergevoel is meestal juist!!!! Laat je niet afschepen. Beterschap voor je meisje. Sterkte
Ze hebben je naar huis laten gaan met haar?!?!?!?!??! Wat is dat voor een kl*te ziekenhuis daar! Dat gaat hier bij ons zh heel anders hoor dan was ze zeker opgenomen en onder controle gehouden. Heel veel sterkte meid maar vind het te gek voor woorden !
Heel veel succes hopelijk zullen ze nu meer doen. Zo'n hoge koorts kan zeer en zeer gevaarlijk zijn. Veel sterkte en beterschap voor je meissie..