Jeetje meid,......ik kan me je bezorgdheid zoooo goed indenken/voelen! Goed dat je naar je gevoel luisterd en naar het ziekenhuis gaat. Daar zijn ze tenslotte voor. Ik zou er ook niet aan moeten denken om met zo'n zielig moppie de nacht in te moeten gaan. Hopelijk helpen ze je meisje. Sterkte!
Sterkte en laat je niet zomaar weg sturen! Ze gaan het eerst maar eens onderzoeken waar ze last van heeft! Kom nou zo'n klein spruitje! Beterschap met je meisje!
Heel goed dat jullie onderweg zijn. Ze hadden je nooit mogen laten gaan vanmiddag. Ze moet vocht binnen krijgen. Heel veel sterkte met jullie meisje. Laat je niet weg praten.
Beterschap. Ik zou me ook niet laten afschepen. Bleef desnoods gewoon de hele nacht in de wachtkamer. Sterkte!
Goed dat je nu gaat, altijd luisteren naar je moedergevoel en ook ik vind het totaal niet goed klinken. Laat je niet afschepen daar hoor, normaal heb je altijd je mondje bij je Dus goed op je strepen staan! Heel veel beterschap en sterkte toegewenst.
Fijn dat jullie nu weer in het zh zijn. Hoop dat ze het serieus nemen dit keer en meteen gaan kijken wat er aan de hand is. Sterkte!
Echt terug jeetje mina 41 graden is echt hoog en dan ook nog zo ziek en vreemd doen.. Hoop echt dat ze haar helpen!!