Het is toch van de zotte dat ze jullie weer naar huis hebben laten gaan. Dat hadden ze hier in het zh nooit gedaan, dan had ze nu aan het infuus gelegen. Hopelijk gaan ze nu iets doen. Je moeder gevoel altijd volgen meid! Dikke knuffel voor je meissie en jullie!
Wat een belachelijke gang van zaken! Goed dat je zelf actie ondernomen hebt! Ik ben benieuwd hoe het afloopt en hoop natuurlijk dat ze je helpen en ze beter wordt
Sterkte! Vergeet niet te benadrukken dat ze verder achteruit is gegaan. Met meerdere stuipen lijkt me een nachtje ter controle in het zh wel beter.
Beterschap en goed dat jullie zijn terug gegaan snap niet dat ze jullie wouden aten wachten tot maandag in deze situatie niet normaal Sterkte en beterschap hopelijk vinden ze de oorzaak snel
Lees niet al de reacties, maar ga aub terug naar spoedeisende hulp. Daar is het dossier. Ga niet alleen voor haar, maar ook voor jezelf. Neem spulletjes mee. Sterkte en volg je gevoel. Je zegt het eigenlijk zelf al, je wilt terug. GA! -> jullie zijn onderweg, gelukkig. Veel sterkte
naar de HAP! meteen. je gevoel klopt meestal wel. je kunt daar beter horen dat het niks is, dan dat er wel iets is en je maandag te laat bent. sterkte meid!
Sterkte, altijd, maar dan ook altijd je moedergevoel volgen, jij weet het het beste als moeder zijnde.
Meen je dit nou? Je kind heeft meerde koortstsuipen, heeft dit al vaker gehad en ze sturen je gewoon terug naar huis, zonder medicijnen die je kunt geven als ze opnieuw koortsstuipen krijgt? Ik ben blij dat je teruggegaan bent. En ik hoop van harte dat je nu aan arts treft die wel doorpakt! Veel sterkte en beterschap. Het lijkt me erg angstig als je kind zo ziek is. Dikke digiknuffel!
Heel goed dat jullie naar het zkh zijn gegaan! Hopelijk worden jullie daar goed opgevangen en knapt je dochter snel op! Veel sterkte en beterschap!
Ik hoop echt heel erg dat ze jullie gehouden hebben en dat ze behandeld word. Hopelijk knapt ze dan snel op.
Hey meiden. Ze is meteen opgenomen. Op weg naar t zog deed ze niks als.spugen. ze schokte flink en zakte vervolgens weer weg. Omdat ze op de eh ook bleef spugen hebben ze meteen een sonde bij dr ingebracht en een foto gemaakt om te kijken of de sonde.goed.in de maag zat en gelukkig was dit goed want het inbrengen was een hel. Ze spuugde alles vol. Nu ze ligt aan de toeters en bellen omdat dr bloeddruk te hoog en dr hartslag zat op 195!! Nu maar weer afwachten, koorts blijft boven de 40 en zuurstofgehalte was weer te laag. . Wij balen echt gigantisch!! Zouden maandag naar Centerparcs gaan, lekker dr uit krijgen de laatste tijd zoveel voor onze kiezen, maar die vlieger gaat nu nie op. Eerst ons meisje de goede kant op en dan boeken we wel weer in november. Ik hou jullie op de hoogte.