Ik snap echt niet dat ze jullie naar huis hebben gestuurd. Onze dochter heeft al veel koortsstuipen gehad en als ze er 2 of meer in dezelfde koortsperiode heeft, moet ze altijd 48 uur in zh blijven ter observatie! Hopelijk knapt ze snel op, heel veel sterkte!!!!
Sterkte en beterschap!!! Ongelooflijk dat ze jullie met jullie voorgeschiedenis de eerste keer naar huis hadden gestuurd!
Ik wens jullie heel veel sterkte en beterschap hopelijk weten jullie snel wat ze heeft. En je moedergevoel heeft t vaak goed en laat je dan nooit afschepen , is mij ook al twee keer gebeurd ben toen na een ander zh gegaan en daar werd hij meteen opgenomen
Gelukkig hebben ze dr opgenomen. Heel jammer van centerparcs maar de gezondheid van je meissie gaat voor! Hopelijk knapt ze snel weer wat op. Heel veel beterschap.
Gelukkig word er nu goed voor haar (en jullie) gezorgd! En meis, bel (of laat jullie ouders ff bellen) gewoon ff met CP vandaag en leg het uit, misschien willen ze jullie wel omboeken. Heel veel beterschap voor jullie kleine meisje!!!
Heel veel sterkte en beterschap. Ik hoop dat het snel beter gaat en jullie alsnog lekker met het gezinnetje even weg kunnen.
Jeetje meid, wat een verhaal! En wat een vreselijke fout van de hap :x Dan denk je met bekwame artsen te maken hebben, bah! Ik zou hier zeker een klacht over indienen, want het is een grove fout. Echt goed dat jullie naar het ziekenhuis zijn gegaan. Ik hoop dat jullie meisje snel opknapt en snel weer met jullie mee naar huis mag. Heel veel beterschap!
Ook ik las mee gisteravond maar was niet echt nodig om wederom te posten dat je écht naar de eh moest gaan met je meisje. Ongelooflijk dat ze je zo maar met een ziek kind naar huis sturen. Gelukkig zijn jullie nu wel serieus genomen en is ze in goede handen. Héél veel sterkte en beterschap!
Heel veel beterschap meid,is niet niks wat je met je meisje meemaakt,ook een hele dikke knuffel voor jou en goed dat je je niet weg hebt laten sturen, ik duim hard dat het snel weer goed en beter gaat met je meisje.