Dochter weer heel erg ziek! Raad gevraagd!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamaVanGilani, 13 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.552
    3.057
    113
    Hoe gaat het nu?

2. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Jeetje wat heftig! Heel veel beterschap en hopelijk gaat het snel d'r goede kant op. Lijkt me ontzettend rot om je meisje zo ziek te zien.

3. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Hier weer even een update. Vanmiddag heeft ze echt dr longen uit Dr lijf gespouwd! Zo ziek, zo zielig. Daarna heeft ze 3u liggen slapen en had r echt goed gedaan. Vanavond heeft zelfs een beetje soep op! Ze vroeg de hele tijd om dr broertje, dus ik Vito gehaald. Mijn vriend bleed bij ons meisje. Toen ik met Vito binnenkwam was ze zo blij! Zooo lief! Nu ligt ze weer voor pampes met koorts. Hoop dat ze vannacht slaapt. Morgen de vakantie annuleren en krijgen we de uitslagen van de kweekjes en een echo van dr buikje en dan hopen dat onze meid snel beter is. Heel erg bedankt allemaal voor de super lieve berichtjes xxx

4. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Oh wat een enge situatie. Hoe is het nu met de koorts? Gaat dat al een beetje zakken? Heel veel sterkte!

5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.552
    3.057
    113
    Heb je annuleringsverz?

Hoopdat het snel beter gaat!
    Heeft ze nog steeds zo hoge koorts?

6. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Sterkte!

7. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Wat enorm heftig zeg om je kindje zo te zien!!!

Hopelijk knapt ze snel op!

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

hopelijk knapt ze gauw op meid, ik denk als je de situatie uitlegd CP je misschien wel wil omboeken. Heel veel beterschap met je kleine meid.

9. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Wat lief dat ze zo blij was haar broer te zien!
    Hopelijk is de uitslag van de kweken goed en is ze snel weer helemaal de oude!!

10. lioness74

lioness74 Niet meer actief

mamavanGilani hoe gaat het vandaag met je dochtertje?
    Gaat het al wat beter met haar en heb je al uitslagen binnen?

Jammer van jullie vakantie!
    Hopelijk kunnen jullie nog omboeken, eerst je kleine meisje beter worden!

groetjes,mamakelly

11. Moeder van Rick

Moeder van Rick Actief lid

23 jan 2012
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach meid, wat rot dat ze nu in het ziekenhuis ligt, maar wel goed van je dat je toch maar naar het ziekenhuis gereden bent hoor!
    Ze is in goede handen zullen we maar zeggen en hopelijk is ze snel weer beter!
    Ik ga in ieder geval heel hard duimen!!
    Had je de uitslag al van de echo e.d.?

Sterkte in ieder geval!

Groetjes

12. Nescio

Nescio Niet meer actief

Heel veel beterschap en sterkte! Hopelijk is jullie meisje snel weer de oude!

13. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het nu met jullie meisje?

14. happymama

happymama Niet meer actief

ben ook erg benieuwd hoe t gaat . beterschap met je meisje

15. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Is er nog wat uitgekomen?

16. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik wam ook even spieken om te horen hoe het nu gaat?

17. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Lijkt me verschrikkelijk om je kindje zo te zien! Hoe gaat het nu met haar? Herl veel sterkte en beterschap!

18. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Hey meiden, ze is thuis. Ze is flink ziek en ze hebben meerdere dingen gevonden. Ten eerste de uitslag van de kweek, hier kwam uit dat er een heftige variant van de ecoli bacterie, welke normaal voorkomt in de darmen, in haar urinewegen zit! Dus de antibiotica die ze telkens kreeg werkte niet want de baceterie is resistent! Dus sinds vandaag een zwaardere antitbiotica. Ook zijn ze er achter gekomen dat haar linker niertje niet goed functioneerd, hij is opgezet en geïrriteerd. Ook de urineleider naar haar niertje is verwijd en geïrriteerd. Hier word ze as woensdag aan geopereerd.

We hebben gister in heel goed overleg haar mee naar huis genomen omdat ze in het ziekenhuis heel erg opstandig is, ze wil daar absoluut niets eten, drinken en dr antibiotica spuugde ze uit! Ze heeft hiervoor een maagsonde en infuus gehad, maar ook deze wist ze er telkens weer uit te trekken! En het is juist heel erg belangrijk, vooral omdat haar niertje niet goed is, dat ie juist goed spoelt.
    Thuis drinkt ze gelukkig beter, het is nog nie alles, maar het begin is er. Vanuit het ziekenhuis word er smiddags gebeld om eventjes alles door te nemen hoe het hier gaat.

Al met al mooi k.t wat er allemaal gebeurd! Maar we zijn heel blij dat ze de oorzaak hebben gevonden en ook erachter zijn van haar niertje en haar urinewegen en dat ze hier aan geholpen word.
    Ergens ben ik ook pislink! Zowiezo, die echo had 2 weken geleden ook gemaakt kunnen worden! Urine ging toen niet omdat zij een afkwijking van onder had waardoor ze geen catheter konden zetten en een plaszakje was ook 10 x niks! En dan zeggen toen van de HAP er is niks ergs aan de hand, gewoon n buikgriepje! Yeah right!

Er is heel veel aan t licht gekomen, we waren er echt van slag van gister! Maar nu hebben we zoiets van wij kunnen dit! En het gaat ons lukken!

En dan wil ik jullie allemaal nog bedanken voor alle steun!!

Dank je wel meiden xxx

19. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    He bah, wat een ellende zeg!

Wel goed dat je hebt doorgezet en dat ze er nu serieus wat mee doen. Heel vel sterkte de komende tijd, ik hoop dat de kleine er weer bovenop komt!

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Jeetje zeg , maar goed dat je naar je gevoel hebt geluisterd en naar het ziekenhuis bent gegaan .....pffff

knufffff, een heleboel beterschappies

Deel Deze Pagina