wat heftig en wat een &^%@*(# bij die HAP vorige keer!!!!!! heeeel veeel beterschap met jullie meisje
Wat vervelend allemaal zeg. Ik hoop dat ze goed hersteld na de operatie. Houd je ons op de hoogte? *Knuff*
Dat is niet niks zeg, wat verschrikkelijk! En wat erg dat ze hier dus al zo lang mee loopt!:x Ik wil jullie heel veel sterkte en kracht wensen vanuit hier!
Das echt heftig. Ik hoop dat nadat ze geopereerd is weer snel beter word en jullie lekker kunnen gaan genieten. En ben blij dat je je moeder gevoel hebt gevolgd. Ik duim voor jullie dat ze snel beter is en een dikke knuffel Sterkte
wat klote allemaal . wel goed dt je weet wat er aan de hand is maar dt t zo lang moet duren echt belachelijk . hier ook een schijt dokter , toen me zoontje 7 weken was was hij ook ziek liep blauw aan met hoesten . 3 x weg gestuurd door de dokte met hij is gewoon verkouden . op zatredag ging t niet meer dus naar de hap . hij was uitgedroogd en gelijk opgenomen met rs virus . echt zielig . als dit hier nog es gebeurd dien ik een klacht in tegen de HA
Hoe gaat het nu? Fijn dat jullie nu wel weten wat er is. Maar balen dat ze jullie al die tijd niet serieus genomen hebben zeg. Beterschap nog.