buggy mee op de fiets

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Gwenolyn, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Sinds kort kan mijn dochter in een fietsstoeltje voorop zitten. Alleen als ik nu in de stad boodschappen ga doen, moet ik toch nog de fietskar meenemen om de wandelwagen mee te nemen.

Ik zag dat er buggydragers zijn voor op de fiets, maar voor welke buggy's zijn die geschikt? Is er nog een andere manier om de buggy mee te nemen?

2. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Pfoei die buggydragers vind ik ondingen. Heb hier ook één op de fiets maar ik vind het altijd geklooi om dat ding erin te hangen. De standaard prenatalbuggy gaat er geloof ik in, en die standaar prenatalbuggy voor iets oudere kindjes; die hele kleine zeg maar. Tja, ik voel me net een tanker met mijn meisje achterop én een buggy achterop, haha. Nah jah, verder niks zinnigs toe te voegen, sorry :)

3. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ik heb een "luxe" buggydrager.. die is tot 7 kilo... heb een buggy van de prenetal...

ennuh... voel me soms net een pakezel..
    zitje voor met windscherm en mand
    zitje achter met fietstas en buggydrager... oja, mama en 2 kids ook nog op de fiets...

nu opzoek naar een fietskar waar de jongste in kan... moet ruim 20 minuten fietsen naar school... met veel hobbels, dus niet te doen voor een kind van 4... en de jongste bijna te groot voor voorop...

4. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Hahahahaha, geeft niks.
    Het liefst zou ik mijn bugaboo mee willen nemen, maar krijg toch niet bedacht hoe ik die zonder fietskar mee kan nemen.
    Ook zou ik graag een iets stevigere buggy willen, daar ik haar nog erg jong vind, en wil graag dat ze goed ondersteund word als ze erin zit.

5. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Wij deden het wel als we even naar het centrum gingen. Dan vond ik het heel handig. Maar in het geheel wordt je fiets wel heel zwaar.
    In de luxe versie (tot 7 kilo) kunnen de meeste buggy's. Ik vond dat je er best handig in wordt, maar een fiets die rechtop staat als die op de standaard staat (omafiets of moederfiets) is wel heel handig.

6. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Het is idd zwaar en wennen om de buggy er goed op te krijgen.
    Ik heb een buggy-mee drager van Steco geloof ik en een MacLaren-buggy. Die combi bevalt me prima. Lucas ging vanaf ongeveer een jaar voor langere perioden in de buggy, voor die tijd alleen wat korte stukjes/kleine boodschapjes.

7. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ik moet hier nog zien uit te vissen hoe dat ding op mijn fiets gaat hahaha. Het lijkt me wel handig, maar voel je je niet een beetje een pakezel (zoals vaak eigenlijk)?!

8. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

jep, dat voel je je idd :D

9. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Hahahaha :D:D:D

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    wij hebben de koelstra simba buggy, fijn ding en prima mee te nemen op de fiets. het is even oefenen, maar het ging prima!

11. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Bedankt allemaal voor jullie ervaringen.
    hahahaha, pakezel blijf ik me voorlopig toch nog wel voelen.

Morgen naar de 9 maandenbeurs, eens kijken wat ze aan buggys hebben staan om me eens te oriënteren wat de mogelijkheden zijn.

12. diddi

diddi Bekend lid

1 jan 2010
    590
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb bij de fietsenmaker een buggydrager erop laten zetten. Het is er een die de zwaarste buggy kan dragen. Ik wilde namelijk ook een goede buggy voor mijn dochtertje hebben.
    Je gaat inderdaad bepakt en bezakt op pad, maar ik vind het wel ideaal dat ik zo lekker naar het dorp kan en dan daar kan wandelen en boodschappen kan doen. Ik heb er ook al aardig handigheid mee en het gaat eigenlijk wel goed allemaal.

Deel Deze Pagina