Het CB zei dat ik nu nog maar 4 flessen moet geven. 'S morgens en 's avonds 210 met 7 schepjes en de twee middelste flessen 180 met 6 schepjes voeding. Ons kleine dametje doet het echter nog prima op 5 keer 180 cc, dus ik vroeg me af of dat echt moet? Moet ze echt nu al van 5 naar 4 flessen of mag ik het nog even zo laten als ze het er goed op doet? Sinds gister spuugt ze ook ineens weer....heeft ze weken niet gedaan, is niet ziek, lacht en brabbelt heel veel heeft prima plas en poepluiers dus waar dat spugen ineens vandaan komt is me ook een raadsel.... Bedankt!
Beste Juffie26, Ik weet niet of er een achterliggende gedachte is bij het CB, maar ik zou met 4 maanden gewoon jouw voedingsschema aanhouden. En voor wat betreft het spugen: kijk het even een paar dagen aan hoe het gaat. Wat was trouwens de reden waarom je kindje eerder zo moest spugen? groet, Anne
Hallo Anne, Dank je wel, ik hou dit schema zo nog maar eens aan met 5 flessen, vind het nog te vroeg voor 4 flessen. De achterliggende gedachte is omdat ze 6kilo weegt. Ik vind het voor de 6 maanden niet nodig om naar 4 flessen te gaan, dat doen we wel als zij het aangeeft dat te willen. Het spugen deed ze eerder ook, gewoon mondjes, maar nu was het meer, maar sinds gisteravond spuugt ze niet meer, zal wel iets tijdelijks geweest zijn. Groetjes,