hebben jullie ook wel eens van die dagen? :D

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by fafa, Feb 19, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fafa

fafa Niet meer actief

... Waarop alles zo laaaaang duurt? Omdat simpele handeling zo complex worden gemaakt? :D

Wil ik vanochtend de magnetron aanzetten om melk voor brinta op te warmen. Één druk op de knop... Was alles wat er nog moest gebeuren.

Jongste dochter: "Annelore doen!". Prima. Til ik haar op. Vingertje vlak bij de knop. Ik voel haar twijfel "Baby doen!". Nou, vooruit dan. Ga je baby maar zoeken. Op de begane grond niks te vinden. "Baby boven". Welja, ik heb al A gezegd, nu moet ik ook B zeggen. Ga baby boven maar halen. Kloenk... Kloenk... de trap op. Geroep van boven: "donker!" Oja, shit. Gordijnen zijn nog dicht en peuter is nog net te klein voor het lichtknopje. Ikzelf dus ook maar de trap op. Baby blijkt nog in dr slaapzak te zitten. Baby losritsen en eindelijk met zn drieen weer naar beneden. Baby gevonden. Waarom ook alweer? Ohja. Magnetron.

En zo duurt een handeling van nog geen seconde 3 volle minuten :p :D
    Heerlijk, die peuters!

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

#2 sydneys, Feb 19, 2016
    Last edited by a moderator: Feb 19, 2016
    Hier duurt ook alles lang maar dan andersom. Hier is het mamaaaa doennn terwijl hij het zelf kan. Dan spoor ik hem aan om het zelf te doen en dan heb je soms ook wel 5 minuten geduld nodig :D en trots dan hij dan achteraf is haha

Hij wil altijd zelf de auto instappen maar hij is geen klimmer en hij treuzelt. Als ik geen chop chop zit te zeggen denk ik dat ik een hele aflevering van utopia inclusief reclame kan kijken op mn gsm naast de auto. Misschien zit hij daarna eindelijk op zijn plaats :D

3. puk1987

puk1987 Actief lid

Sep 5, 2012
    149
    0
    16
    verpleegkundige
    Hier niet anders hoor, alles zelf willen doen en Nee is Nee....soms redelijk vermoeiend maar ook zo grappig soms!

4. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

Feb 24, 2012
    1,286
    9
    38
    Female
    Haha zoo herkenbaar! Heerlijk!

Gelukkig dat jij gemerkt had dat je dochter op het knopje wilde drukken, want als je dat te laat merkt, dan vergaat de wereld pas :D:D

5. fafa

fafa Niet meer actief

Hahaha, ja, precies. De jongste neemt er gelukkig genoegen mee als ik dan de magnetron uitzet en zij hem weer opnieuw aan mag zetten.
    Van de oudste kan ik me nog herinneren dat het dan inderdaad onherstelbaar mis was :$ :)

6. Ligero

Ligero VIP lid

Aug 1, 2011
    6,823
    1,533
    113
    O vreselijk idd, en je kunt ook niet ff snel naar boven rennen ofzo want er loopt altijd wel een peuter te treuzelen vlak voor je voeten...zucht...

Share This Page