Wie weet dit? Mijn dochter is nu ruim 7 maanden en best een slaapkopje . Ze gaat 's avonds rond half 7 naar bed en dan slaapt ze ook bijna direct, langer wakker blijven redt ze niet. Dit betekent dat ze dus rond kwart over 6 / half 7 de laatste fles krijgt (200 ml zonder rijstebloem). Ze slaapt dan lekker de hele nacht door en soms wel tot half 9 's ochtends. Als ontbijt krijgt ze dan een boterham en een fles van 150 ml. Zit er dan te veel tijd tussen de voedingen? Met andere woorden: Hoeveel tijd mag er maximaal tussen de laatste fles en het ontbijt zitten? Ze is behoorlijk groot. Met 6 maanden woog ze 8390 gram en 72 cm. Ze is dus zeker niet mager te noemen. Gevoelsmatig zeg ik dat het zo prima gaat. Ze wordt niet schreeuwend van de honger wakker of zo. Groetjes, Suzanne
Bij ons zat er 13 uur tussen.. Als ze overdag maar genoeg eten. Je hoeft geen rekening meer te houden met de bloedsuikerspiegel als je een normaal gezond kind hebt. Als ze niet ontevreden is, dan is dit toch prima?
Dank je wel voor je reactie! Mijn moeder vond dat er nogal veel tijd tussen zat, dus toen begon ik te twijfelen. Ik merk geen verschil aan haar. Op de dagen dat ik moet werken zit er maximaal 12 uur tussen. Dan maak ik haar wakker omdat we dan de deur uit moeten. Als ik vrij ben dan laat ik haar gewoon lekker uitslapen.