Ik zie hier regelmatig best leuke dingen voorbij komen van beide winkels en beiden tonen smal op de foto's. Is dat ook zo? Ik koop voornamelijk merkkleding voor mijn dochter omdat ze zo extreem smal is, maar zou het niet erg vinden ook wat opties in het betaalbaardere segment te hebben voor erbij . Beide winkels zitten hier niet (hoewel terstal wel een plaats verderop zit), maar terstal heeft een webshop en bij jola kun je reserveren en dat zou ik op kunnen laten halen door mijn ouders of zus.
Ik vind van wel, mijn jongste is heel smal en Jola valt heel mooi. Weet het trouwens alleen van jurkjes, heb verder niets van Jola
Ik heb een paar jurkjes van ter stal en vind het niet heel smal vallen maar gewoon normaal, sluit mooi aan. Vind het wel wat korter vallen met name bij de mouwen.
Ja, vooral bij Jola vallen de mouwen vaak kort. Verder vind ik het allebei normaal vallen. Sluit mooi aan.
Kortere mouwen is juist goed hier , dochter is heel lang voor haar leeftijd, maar nog een beetje uit verhouding daardoor met haar armen, want die zijn bij jongere kinderen relatief kort nog. Terstal sluit dus mooi aan, maar is niet heel smal? En jola wat smaller? Ga dan denk ik eerst een paar dingen van jola proberen.
Ik koop veel bij Ter Stal en ik vind het wel vrij smal, maar het zal niet extreem zijn. Mijn dochter is redelijk tenger en haar zit het prima.
Extreem smal hoeft ook niet altijd bij bovenkleding, ik heb sowieso maar weinig voor haar wat echt strak zit. Leggings, broeken en ondergoed zijn dus wel heel lastig, omdat dat echt goed moet aansluiten. Een jurkje of shirt met een smalle pasvorm zit bij haar als een los/recht model en dat is vaak nog steeds prima. Een normaal/recht model zit als een hobbezak als het merk niet heel smal valt .
De capri leggings zou ik niet halen bij ter stal! Die vallen echt heel ruim, ik heb ze teruggebracht... Terwijl ik een donkerblauwe lange legging daar vandaan onlangs gekocht heb die mijn dochter wel heel mooi zit. Maar die capri's lopen gewoon recht bij de knieeen, echt geen gezicht. En twee maten kleiner werkt niet bij capri want dan komen ze niet meer over de knie
Ter Stal valt bij mijn dochter wat breder. Jola is wel wat smaller. Koop er ook alleen maar jurkjes overigens, leggings zakken van haar billen (maar ze heeft qua lengte wel een grote maat nodig - mijn dochter is ook lang voor haar leeftijd).