Trouwen en dreumes van 18 maanden

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Galaxy, Jun 17, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Galaxy

Galaxy Actief lid

Feb 17, 2013
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

In september gaan mijn partner en ik trouwen. We hebben een zoontje hij is dan 18 maanden. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet gaan doen. Hij slaapt nu s'middags altijd sowieso wel 2 uur maar we trouwen s'middags om half 3 dus kan hij niet naar bed. S'ochtends gaan we foto's maken ook met hem natuurlijk, hij is daar niet de hele tijd bij waarschijnlijk maar even. En dan s'avonds het feest, m'n man vind het leuk als hij erbj is met de openingsdans maar dat zal rond half 9 zijn dat redt hij volgens mij nooit! Onze vaste oppas zal hem mee naar huis nemen. Eigenlijk ben ik op zoek naar dames die ook getrouwd zijn en nog een jong kindje hadden en hoe jullie dat aangepakt hebben met tussendoor slapen, foto's maken, trouwen zelf, eten, feesten etc. Alle tips zijn welkom!

2. tuc

tuc Niet meer actief

wij zijn getrouwd toen onze dochter 2,5 was, zaten ook met middagslaapje enz. Wij hebben er bewust voor gekozen om een dag in te richten waar zij in principe overal bij kan zijn. Dus s ochtends foto's gemaakt, we zijn tussen de middag met de hele familie thuis gaan lunchen en toen is dochter op bed gegaan. Om 3 uur zijn we getrouwd, kwam goed uit met slapen en meteen daarna door naar een locatie om te proosten en te dineren. Wij hebben geen feest gedaan omdat dat met haar erbij niet zou zijn gegaan. Om half 10 waren we klaar met eten en zijn we naar huis gegaan.

De volgende ochtend vertrokken voor 3 dagen bosrijk (efteling)

3. Galaxy

Galaxy Actief lid

Feb 17, 2013
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk dat ik het ook zo ga doen. Dat hij s'ochtends even mee gaat foto's maken. Dat iemand hem dan even ophaalt zodat hij tussen de middag op tijd naar bed kan, hopen dat hij dan even slaapt. En dan is het even aankijken hoe lang hij het s'avonds volhoudt.

Share This Page