Hoi, Ons zoontje van nu 9 maanden slaapt sinds een paar dagen echt slecht in. Nu zijn we begonnen met de 2 minuten regel maar ik vraag me af is dat nu al wel goed? Hij hoedt nog wat is net ziek geweest. Kan dit een onderdeel van de 9 maanden sprong zijn?
Als mijn dochter echt gaat huilen haal ik haar gewoon weer uit bed. Na een kwartiertje probeer ik het dan nog een keer en dan gaat ze eigenlijk altijd wel meteen slapen. Misschien is dat een optie? Het zou inderdaad een sprongetje kunnen zijn.
Mijn zoontje slaapt ook beroerd momenteel, ook opeens huilen in slaap enzo. Ik ga hem meteen troosten. Normaal slaapt hij prima dus blijkbaar zit hij ergens mee. Of het nu pijn of sprong is kom ik niet achter, maar eigenlijk maakt dat mij ook niet uit. Blijkbaar heeft ie me nu meer nodig.. al ben ik gesloopt want ben al 2 weken ziek en onderweg en krijg geen rust zo.. Sliep hij normaal wel goed in? Ik ga nu met zoontje in vrij donkere slaapkamer zitten en wacht tot hij rustig en slaperig is of zelfs totdat hij slaapt. Hij wordt dan wel weer wakker maar is dan toch voldoende ontspannen om weer te gaan slapen.. voor eventjes dan, en dan beginnen we weer opnieuw