Dochter wil niet meer in de buggy.

Discussie in 'Met je kind op pad' gestart door moby123, 6 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Mijn dochtertje is 13 maanden en sinds een paar weekjes begint ze zelf te stappen. Allemaal goed en wel, maar ik krijg haar nu met geen mogelijkheid meer in de buggy! Ik denk dat ze nu zelf wilt stappen (begrijpelijk, uiteraard), maar dat is niet altijd mogelijk en vaak laat ze zich nog op haar knietjes zakken om dan toch nog een stukje te kruipen, dus buitenshuis is dat echt niet handig ;)
    Eerst lukte het mij nog om haar in de buggy vast te klikken als ik haar kon afleiden met een voorwerp of speelgoedje, maar nu werkt echt niets meer. Vanaf dat ze aanvoelt dat ze in de buggy moet, begint ze te krijsen en te stampen en te overstrekken...het lukt me zo echt niet om haar vast te klikken (zonder dat zij pijn heeft of ik). Hetzelfde probleem heb ik als ze in een winkelkar moet zitten. Iemand tips of herkenning? Nu voel ik me zo'n beetje 'de moeder die haar kind niet onder controle heeft', ik heb al het advies gekregen om haar 'gewoon' onder dwang erin te zetten, maar dat lukt me dus gewoon fysiek niet, haha!

2. Fabje123

Fabje123 Bekend lid

9 jan 2016
    555
    53
    28
    Vrouw
    Dit heeft mijn dochter ook gehad, duurde een paar weken. Vreselijk, haha....grrrr.

Ik kwam erachter dat ze zelf in de buggy kon en wilde klimmen. Misschien helpt dat bij jou ook?

En anders is het toch uitzitten, het gaat ook weer voorbij....

3. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Blij om te horen dat het bij jou maar een paar weken duurde.

Deel Deze Pagina