Ik zou graag een dagje weg willen met mijn zoontje van (bijna) 2,5 jaar. We zijn 3 keer naar de Efteling geweest. Dit vindt hij erg leuk. Wat is nog meer leuk? en redelijk qua afstand vanaf Rotterdam? De meeste attractie parken zijn niet geschikt voor kleine kinderen qua attracties. Groeten Jane
Van redelijk dichtbij tot verder weg: Duinrell, Julianatoren, Tivoli, Slagharen, Het land van Jan Klaassen, Toverland, Plopsaland, ...
Niet echt in de beurt, maar ponypark slagharen en avonturenpark Hellendoorn zijn voor kleintjes aanraders! Ik weet niet meer in welk blad, maar ik heb onlangs nog een artikel gelezen over leuke attractieparken voor peuters... De nieuwste ouders van nu? Of de peuter-editie van ouders van nu? Ik zal kijken of ik het terug kan vinden!!
Julianatoren! Van de week geweest met mijn oudste dochter (nog geen 2,5) en die vond het echt geweldig.
Drievliet is voor alle leeftijden. Ze hebben daar ook heel heftige attracties, daar mogen ze pas in als ze een bepaalde lengte hebben (bovenbouw basisschool)