welke zwembaden hebben een goede temperatuur/voorzieningen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Babystuf, 15 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babystuf

Babystuf Actief lid

18 apr 2013
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ons kleintje is nu 3,5 maand. En willen volgende maand ergens voor de eerste keer gaan zwemmen en een paar nachtjes erop uit.
    Nu weet ik dat er veel verschil zit in de temperaturen van de verschillende zwembaden.
    Iemand tips waar wel of niet naar toe tegaan met ons ukkie?
    Temperatuur, voorzieningen etc etc.

2. sweetbabygirl

sweetbabygirl Actief lid

12 dec 2013
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi ! Als je ook gelijk een paar nachtjes weg wil zou ik persoonlijk voor centerparcs kiezen. Als je buiten de vakanties omgaat is het helemaal niet duur en ik vind de zwembaden bij centerparcs altijd super qua voorzieningen voor een kleintje. Denk aan magnetron om je fles op te warmen, verschoningskussens in het zwembad, box en niet te vergeten lekker warm water :) Weet niet waar je vandaan komt? Als je een zwembad zoekt om gewoon een dagje te gaan zwemmen is het handig om te weten in welke richting je zoekt ;)

3. Babystuf

Babystuf Actief lid

18 apr 2013
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als het voor een dagje is regio Limburg Brabant.

Voor een paar daagjes in NL of Belgie? Ik zat ook te denken aan Center Parks! Welke wel en welke niet?

4. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Meerdal van CP! Heeft een heerlijk verwarmd en dieper bad waar je ook als ouder heerlijk in kunt dobberen :p. Vonden het ideaal met onze dochter van toen 5,5 maand. De meeste andere peuter/baby-baden vind ik toch altijd nog wel tegenvallen voor die hele kleintjes en dan restte er weinig anders als een paar minuten in zo'n bad en dan in het wel warme bubbelbad. Bij Meerdal konden we dus heerlijk wat langer dobberen!

5. sweetbabygirl

sweetbabygirl Actief lid

12 dec 2013
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kom zelf uit Brabant en ben toen mijn kleintje 10 weken oud was een dagje bij landal het vennenbosch geweest. Je kan daar ook gewoon een dagje zwemmen. Ik vond de voorzieningen daar erg goed :) En ja welke wel, welke niet is moeilijk. Ben zelf denk bij 5 verschillende geweest en vond ze allemaal wel goed, maar toen had ik nog geen kleintje dus daar heb ik nooit zo opgelet :) Maar denk dat je qua voorzieningen en water temperatuur altijd wel goed zit bij centerparcs.

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Landal Het Vennebos in Bladel/Hapert of voor een paar dagen CP Erperheide in Peer. Is ook te doen voor een dagje, maar daar vinden wij het het fijnste met de kleine. Wij gaan daar ook op vakantie, terwijl we er maar een half uurtje vandaan wonen. Ook mooie speelhal (Baluba) voor de kids!

Deel Deze Pagina