ja ik vind het moeilijk te zeggen eigenlijk.. ze kon het al wel maar doet het nu pas echt bewust... als ik nu zeg dag dag dan gaat zij zwaaien dus dan zou ik zeggen met 10,5 maand..
Emma zwaaide met 7 maanden als wij ook zwaaiden. Toen heeft ze het een paar weken niet gedaan. Nu doet ze het weer, heel fanatiek. Ook als we dagdag roepen, zwaait ze ook en soms zegt ze; "da" dan. So sweet!
mijn zoontje van bijna 1 zwaait niet bewust, maar zegt daarentegen wel al maanden als er iemand binnenkomt 'hee!' echt bedoeld als hallo. zo heeft ieder kindje denk ik z'n eigen dingetjes
Mijn zoontje is nu bijna 11 maanden en doet ook zwaaien, vooral ik als dag dag zeg, of doeii mama gaat weg, dat gaat dan handje gelijk in de lucht....soooo schattig
Daan zwaait echt alleen maar als ie er zin in heeft en vind het echt niet leuk als er mensen weg gaan en is eigelijk altijd brullen als er iemand naar huis gaat. het is een echt gezelligheidsdiertje
Erik zwaait ook al bewust. Nog niet met open handje maar met zijn vuistje. Hij zwaait naar ons als we weg gaan of komen en natuurlijk naar zijn vriendjes op tv Als Bumba erop komt of dag zegt of kabouter plop. Hihihi moet dan altijd zo lachen. is zo lief
Tycho zwaaid sinds 2 weken als ik dag dag zeg of wanneer ik wegloop. Maar hij zwaait wel met zo'n slap handje zeg maar, ziet heel komisch uit. Maak je niet druk dat komt vanzelf. Liefs Danny
Luca zwaait ook al een tijdje. Als ik zeg "zeg maar doei doei" dan zwaait hij heel lief. Nu sinds een paar dagen zwaait hij niet meer. Alleen naar zichzelf in de spiegel
Ons meisje zwaait als je je jas aan doet. Ongeveer met 10 maanden begon ze ermee. Inmiddels zegt ze ook dada erbij.
sinds een paar weken dat Dani bewust zwaait en nou doet hij het ook al als ik zeg ga je slapen dan begint hij uit zichzelf te zwaaien zo schattig.
Joris was precies 8 maanden en 5 dagen toen hij het echt bewust deed. Als wij nu hoie (limburgs hihi) of dada zeggen, zwaait hij 9 van de 10 keer gelijk.
Ik weet het niet precies, maar ongeveer vanaf een maand of 7. Ze draait dan met het handje, dus echt een koninklijke zwaai. Het liefst zelfs met 2 handjes.