Hoi hoi Mijn dochter is gisteren 2 jaar geworden.. en nu willen we dinsdag trakteren op t kinderdagverblijf waar ze elke week (1 dag) heen gaat. Wat hebben jullie getrakteerd of wat gaan jullie trakteren? Vind t best wel lastig, ik wil toch een kleinigheidje doen Alvast bedankt voor de reacties.
Plan was een windmolentje, maar ik wilde graag zijn foto erop gedrukt maar dat wordt moeilijk dus. Nu ga ik denk ik jokertjes maken (op partykids.nl het voorbeeld uitprinten) Met daaraan een doosje rozijnen.
Ik had hartjes geknipt, rechthoekje erop geplakt met tekst en daarachter een zakje nijntje-koekjes geniet. Kan ook met rozijntjes etc. natuurlijk! Succes!
Komt trouwens van deze site: Knutselideeen voor kinderen, rondom het thema traktatie. Knutselen voor traktaties en nog meer thema's vind je op deze site
Haha, dankje! Ik ben zelf helemaal niet creatief maar dit lukte nog wel Had eerst het idee hartjes, sterretjes en bloemetjes te knippen maar het zijn toch allemaal hartjes geworden Leuke ballonnen aan de zijkant van de mand en het ziet er helemaal gezellig uit!
Toen J. 2 werd heb ik spiesjes gemaakt met kaas, worstjes en komkommer. Beetje zoals dit, maar dan dus ook met knakworst aan de prikker (als steel, zeg maar):
Toen tess één werd heb ik bert en ernie gemaakt van mandarijn en banaan. Toen ze twee werd had ik kabouter plop maskers gekocht en daar een plopkoekje en een pakje plopmelk achter gemaakt. over drie weken word ze drie en maak ik luchtballonnen en vul ik de mandjes met fruitsalade.
ik heb zo'n vermoeden dat die zelfgemaakt zijn.. ik heb de kids ook weleens ijsjes laten trakteren. Of een mini-krentenbol met een zelf gemaakte prikker erin. (een regel tekst 2x achter elkaar zetten met aardig wat spaties/tabs ertussenin en dat een x aantal keer onder elkaar zetten. Kan ook met een foto erbij. Printen, stroken los knippen en achterkant tegen elkaar plakken zodat je een vlaggetje hebt.)
ik heb toen mijn zoontje jarig was bij de hema verjaardagtasjes gekocht , Deze waren niet al te duur. Van jip en janneke ( toen hij 2 werd ) en bij de zeeman cars tasjes ( toen hij 3 werd ) bij de eerste verjaardag had ik er jip en janneke krentjes in gedaan en een badbeestje ( ik was toen voor 10 kids ik geloof 7 tot 10 euro kwijt ) Toen bryan 3 werd heb ik in de cars tasjes een bellenblaas gedaan. Ook heb ik er toen een doosje krentjes bij gedaan,( Ik meen dat ik ook toen tussen de 7 en 10 euro kwijt was ) beide waren een groot succes ! en niet te veel eigen creabea nodig succes !!!