wie kolft er nog meer fulltime?

Discussion in 'Borstvoeding' started by debby82, Jun 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hoi meiden,

ik kolf fulltime en ik vroeg me af of er nog meer meiden zijn zoals ik. Misschien is het handig te kijken waar iedereen tegenaan loopt?

Ikzelf heb moeite om mijn productie op te krikken. Verder vind ik kolven als ik wegga erg lastig. Ga toch niet zomaar ergens op de wc zitten kolven ofzo...

Nou goed, misschien kunnen we ervaringen delen...

groetjes

Debby

2. meedje

meedje Niet meer actief

Hier ook een full time kolver. Sinds vrijdag begonnen ivm veel stress bij het voeden(aanhappen) en voel me er goed bij!
    Heb nu een productie van een ruime liter per dag, Tot nu toe 1050 en dan wil ik voor het slapen nog 1 keer kolven. Dus zal tegen de 1200 cc uitkomen.
    Lijkt me fijn om met meer te kletsen over het kolven en de mogelijke problemen.
    @ debby, waarom ben jij gaan kolven? Hoe lang wil je het volhouden?

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Ik heb 9,5 maand fulltime gekolfd, van 2,5 maand tot 1 jaar.

Bij erge productiedips zou je domperidon kunnen gebruiken en ik heb syntocinon neusspray gebruikt. Maar eigenlijk ging het wel prima met mijn productie. Kon ook makkelijk 8 uur ertussen laten zitten als het moest, hoefde dus niet overal te kolven dan, maar deed het dan als we weer thuis waren. Heb vaak bij familie gekolfd als we op visite waren (gewoon in een slaapkamer) en 1 keer op een invalidentoilet van een ziekenhuis. Was de bedoeling om in diergaarde Blijdorp te kolven (ik wilde het dan daar vragen of het ergens zou kunnen), maar de sonde lag eruit en dus waren we in het ziekenhuis en was het het makkelijkste dat ik daar even ging kolven.

Share This Page