Hoi, Sinds een week wilt mijn dochter van 13 maanden niet meer in haar eigen bed slapen. Voorheen hebben we hier nooit problemen mee gehad en ze sliep altijd in haar eigen bed. We legde haar altijd in haar bedje als ze wakker was en ze viel dan zelf in slaap.. Sinds deze week wilt ze alleen nog maar bij ons slapen in bed en sinds 2 dagen wilt ze zelfs niet meer alleen in slaap vallen maar wilt ze vast gehouden worden tot ze in slaap valt in me armen! Als we haar gewoon in haar bed leggen blijft ze krijsen en ik kon het niet langer dan een half uur aanhoren Ze raakt echt helemaal overstuur ook al kom ik bij haar kijken elke 5 minuten.. Heeft dit te maken met de zogenaamde 13 maanden sprong? En heeft er iemand tips?
Ik vind een half uur al heeeel erg lang Nee serieus, rond die leeftijd is het vaak gedonder met slapen! Hier werd het later weer beter, heb er zelf aan toe gegeven ( haar bij mij laten slapen ) want was toen net zwanger, moe en misselijk en had geen zin om meer energie te gebruiken als nodig.
Haha ja weet dat het niet heel lang is maar om je eigen kind zo te horen schreeuwen is gewoon hart verscheurend en dan lijkt een half uur wel 3 uur Ik geef er nu ook aan toe maar ben bang en weet dat het alleen maar erger en moeilijker gaat worden nu...