Pijn aan oog

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Partyrocker, 3 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Mijn mannetje heeft sinds vanavond ineens last van zijn linkeroogje.
    Hij gaat dan huilen en wrijft er dan in, maar daarna is het net zo snel weer over en speelt hij weer verder om daarna ineens weer te gaan huilen en te wrijven.

Valt me wel op dat zijn linkeroogje een beetje dikkig en rood is, dus mijn beste gok op het moment is dat er een vuiltje inzit, maar ik kan niks zien.

Maak me toch wel zorgen, wat kan het zijn? Heb het al even schoongemaakt met een watje en gekookt water en daarna lekker gedouchet in de hoop dat het eruit zou spoelen.

Nu ligt hij lekker op bed.

2. Koon

Koon Niet meer actief

Goed blijven schoonmaken met gekookt water en een steriel gaasje (of watje als je geen gaasjes in huis hebt).
    Dan zal het vast snel beter gaan. En als het echt flink gaat onsteken even naar de HA.

3. Partyrocker

Net werd hij huilend wakker.
    Maar een zetpil gegeven en weer even schoongemaakt.
    Denk dat hij misschien in zijn oog geprikt heeft ofzo.

4. Koon

Koon Niet meer actief

Is hij verder wel helemaal fit? Misschien heeft hij een verkoudheid onder de leden. Dan krijgen sommige kindjes ook van die soepoogjes.

Als hij er in geprikt heeft, kan het best zijn dat het pijnlijk is. Maar dan zou het toch morgen voor een groot deel over moeten zijn.

5. Partyrocker

Verder heb ik de hele dag niks aan hem gemerkt, hij werd na zijn middagdutje wel helemaal over zijn toeren wakker, maar daarna zat hij lekker te spelen en heeft ook lekker gegeten. Na het eten begon het ineens weer.

Ik kijk morgenochtend nog een keer even en anders ga ik idd naar de HA, hij heeft in ieder geval geen koorts

6. Partyrocker

Uppie, iemand anders nog tips?
    Kijk zoiezo morgenochtend even aan, anders bel ik de HA natuurlijk.

Hij is nu 2 keer huilend wakker geworden en na de zetpil ligt hij nu lekker te slapen.
    Oogje was wel heel erg aan het tranen. Denk dat hij misschien met zijn nagel erin is gekomen ofzo. Lijkt namelijk wel of er een kras naast zijn ooglid zit.

Deel Deze Pagina