Mijn dochter doet nu 1 dag heel vreemd. Als ik haar aanleg dan zoekt ze met haar mond maar ze zuigt niet... Ook word ze helemaal hysterisch en gaat veel huilen. Na een tijdje geeft ze het op en dan drinkt ze wel. De speen pakt ze op zo'n moment wel maar na een paar seconden wilt ze die ook niet meer. We hebben nu al 7 weken allebei spruw, de medicijnen lijken niet te werken, kan het aan de spruw liggen dat ze nu steeds weigert? Of kunnen ze op deze leeftijd de borst helemaal weigeren?
Kan goed met de spruw te maken hebben. Denk dat het tijd wordt voor een ander medicijn. Gentiaan Violet werkt vaak erg snel.
Hm ja ik vraag al 3 weken om wat anders maar ze blijven zeggen dat het lang kan duren voordat het weg gaat en dat ik met die nystatine door moet gaan.. Ik ga ze maandag wel weer bellen..
Gentiaan violet is zonder recept te krijgen en oa te koop bij eurolac: Eurolac.net Ik kreeg van de huisarts een recept voor daktarin orale gel, dat hielp, gelukkig, heel goed.
Stoppen met nystatine dat is echt zooi... Via internet gentiaan violet bestellen en dat breng je 1x per 24uur aan in het mondje van je kindje en op jou tepels. Dit werkt echt SUPER. Spruw is zo vervelend hier helaas ook ervaring...
hier ook spruw... zit nu ook aan de nystatine.... hier zijn de plekjes bij zoon al weg.. maar bij mezelf nog niet. loslaten van de borst deed hij ook inderdaad, kan zeker daarvan zijn. ik ga misschien ook dat spul bestellen op internet, kan je dat ook voor je borsten gebruiken?
Dat mag ik k helaas niet gebruiken omdat ik bloedverdunners gebruik en dat kan de werking daarvan versterken. ... ik zoek dus een alternatief
Ik heb ondertussen wat anders gekregen van de huisartsenpost afgelopen weekend want mijn dochter dronk dus echt zowat niet meer. Het heet diflucan en ik moet zeggen dat ik na 2 dagen al verschil merk! Mocht dit toch niet helpen dan bestel ik gentiaan violet. Miconazol gebruikte ik idd ook voor mijzelf. Bedankt allemaal voor de adviezen! Erg fijn om ergens terecht te kunnen met je vragen
Hoop voor je dat het snel helpt!.. Ik smeer hier dus die nystatine ook op mijn tepels maar dat helpt dus geen ene piep... ga maar eens overleggen met de huisarts wat ik anders nog kan doen want t is ook niet goed voor mn productie.