Bij Bol.com, en de bouwmarkten hebben ze ook. Je hebt ze in verschillende lengtes. Als je ze aangesloten wilt hebben op muziek, moet je even bij de specificaties kijken of dat kan. Als je de kleuren zelf wilt kunnen instellen, moet je er eentje hebben met een afstandsbediening waar alle kleuren op staan. Dan kun je kleuren mengen. Maar je kunt ze ook dimmen, laten knipperen, enz. Onze dochter heeft een strip van 5 meter. Ik geloof dat die rond de €25-30 zat bij Bol.
Onze krijgt in april een Chromebook met alles erop en eraan. Verder had ik ook niet iets geweten. Nja dingen van Harry Potter want daar is ze helemaal gek op
heb tot nu toe led strip en een blouse gekocht. Ga nog even verder zoeken voor wat pakjes, en dan denk ik toch maar een waardebon voor een nachtje weg als het weer kan...
Een geurtje of gebruikt ze iets van make-up? Toffe schoenen die je eigenlijk te duur zou vinden, en leuke tas voor school, voor stappen/shoppen of sport?
Geurtje gebruikt ze van mij en make up alleen nog mascara en lipgloss (ze krijgt een Dior lipgloss van een vriendin van mij ) Ik heb inmmiddels ook wat hockeykleding en nog een ander kledingstuk gekocht...
Hier wordt de oudste ook bijna 12. Ze krijgt van ons sieraad spullen om sieraden te maken (is haar hobby) een Levi trui en een Fidget toy pop it ( ook een hit op tiktok) Ledstrip staat hier ook op haar lijstje. Vorig jaar kreeg ze een fiets. Misschien nog een cadeaubon van bv Shoeby als die winkel in de buurt zit?
Onze dochter wordt ook 12 binnenkort. Wij denken aan een tv'tje voor op haar kamer. Maar lastig vinden wij het ook.
Geurtje Make up met tasje Maskertje en ander verzorgingsspul Mooi sierraad Boek Gezelschapsspel Iets creatiefs - bullet journal, diamond painting, etc Handtas Google play cadeau kaart Spiegel voor op haar kamer Lightbox Je kan ook thuis een beauty avond/middag doen met 1 vriendin van haar. Lekkere hapjes, via pathe een leuke film huren, nagels lakken, maskertje, make-up doen, etc.
Mijn dochter wilde heel graag zo'n hangei stoel voor in haar kamer om lekker in te kunnen lezen. Maar het is inderdaad een lastige leeftijd!