HOi, De titel zegt het al. ZE wordt bijna 2 en heeft al: fietsjes loopauto little people, poppenwagen etc. Maar......wat vinden meiden van 2 nu echt leuk. Toch een poppenhuis? of toch een keukentje? Wij hebben in onze kamer bijna geen plek voor bijv. een keukentje. Heeft iemand andere ideeen??
Je hebt ook van die tentjes, bv prinsesententjes. Die kan je neerzetten, maar ook heel klein weer opvouwen als je het even niet gebruikt! Mijn dochter heeft klei voor haar verjaardag gehad en dat is ook echt super leuk. En als je geen ruimte hebt voor een keukentje heb je ook wel van die losse, speelgoed kookplaatjes. Dan kan je dat gebruiken! Verder heeft ze hier een speelgoedstofzuiger gehad. Een vishengelpuzzel, een pop, memoryspel. Ook heeft ze my little pony paardjes gehad, vindt ze ook helemaal geweldig. Boekjes en puzzels blijven ook nog steeds succesvol! Ik weet niet of jou dochter van poppen is, maar anders iets met kleertjes voor de pop en luiers enz.
mijn dochter is ook net 2 geworden en wij hebben de playmobil grote boederij gegeven , en ze heeft van mijn broer de dierentuin ook gehad ! ze is er harstikke zoet mee !! en een kassa is ze ook heeel zoet mee !
Wat ook leuk is is een tafeltent. Die heb je tegenwoordig in allemaal geweldige printen, met raampjes erin enzo. Deze span je gewoon over je eettafel heen en de kleine is er niet meer onder vandaan te krijgen neemt bijna geen extra ruimte in en is zo opgevouwen! Succes!
wij hebben een skippy hond een zwarte.. Ze vind hem leuk als huisdier en verder springt ze er heerlijk op rond. Ze had het skippieen niet gelijk door, maar tot dan speelde ze er gewoon mee - en na een maand of 4 kon ze het en nu springt ze er nog veel op rond, zowel binnen als buiten. Hondje staat vaak ook buiten (in de regen etc)
wij hebben voor haar een schoonmaak setje gekocht voor haar verjaardag... met stofzuiger, bezem, dweil, emmer, blik en veger... ze vind het echt helemaal leuk :d wij hebben hem bij intertoys gekocht voor ik geloof 35 euro..
De trampoline die ze alvast heeft gekregen voor haar verjaardag is een ontzettend groot succes. Ook fijn voor mama's en papa's want daarop kan ze lekker alleen spelen en haar energie kwijt. Vorig jaar kreeg ze van ons een schommel; ook dat bleek een prima aankoop. Voor dit jaar denken we aan uitbereiding van haar playmobil. Ze heeft al een huisje ervan met popjes en dat vindt ze heel erg leuk. Verder wellicht iets van klei, een stepje met twee wieltjes voor, duplo, een waterspeeltafel (al hebben ze daar in de winter weinig aan). Wat me ook erg leuk lijkt is een eenviudig gezelschapsspelletje (er schijnen hele leuke voor 2-jarige kindjes te zijn). Msar ook een tentje zou ons kind super vinden.