Mijn meisje is sinds 2 dagen een beetje verkouden. Snotteren en hoesten, maar gelukkig geen verhoging of koorts. Gecombineerd met veel kwijlen kun je je wel voorstellen dat het een natte boel is. Daarstraks had ik haar in slaap gewiegd en ik voelde vocht zo langs mijn rug omlaag lopen Toch maar even een doek ertussen gedaan en verder gewiegd. Maar neus snuiten gaat niet echt bij zo'n kleintje, ik kan alleen wegvegen wat eruit komt en dat kriebelt zodat ze weer gaat wrijven en dan komt er weer meer uit. Ik kan nog niet zeggen dat ze moet snuiten. Ik heb zo'n knijpding om het neusje schoon te maken, maar dat is Drama! Tips?
Dat neuspeertje heb ik wel gebruikt, was geen drama..?! Ik vind t wel een handig ding. Verder laat ik het gewoon lopen...haha! Hiuj heeft er geen last van, af en toe veeg ik wat weg met een zachte doek. Dat egknijp aan zn neusje irriteert m meer! Ik gebruik verder geen andere dingen... Duimen dat t snel overgaat!
Ui onder het bedje,werkt echt goed! Stinkt wel een beetje...hihihi.... En een handdoek onder het matrasje leggen zodat ze wat schuiner liggen!
Die ui zal ik morgen eens proberen. Ze slaapt nu en om dan haar kamertje in te gaan, daar wordt ze weer wakker van. Luuf baby zal ik in de stad gaan halen, bij de drogist?
Hoi, Ja dat kun je bij de drogist halen. Mss kun je ook met haar op de douche gaan zitten en de hete kraan aan zetten, dat werkt ook goed.
dat is ook zo ja! dat dee mijn mama voeger ook altijd! een halve ui naast me in beden idd wel heel de kamer stinkt er naar maa het werkt wel! hier werkt het neuspeertje prima eerst nat maken dan inknijpen de neus in andere neusgat dicht en hup zuigen maar
Mijn dochter kneep met 11 maanden iedereen in de neus... waarschijnlijk (begrepen we achteraf) omdat wij zoiets bij haar deden toen ze verkouden was en het snot weg poetste... maar veel meer dan het met een zachte doek weghalen kun je niet, de neuspeer vonden wij handig voor 'harde stukjes' . Qua verlichting sluit ik me aan bij wat al gezegd is . Hier wordt sinds gisteren ook ineens weer veel gesnotterd...
Pfff, Soraya snotterd al een week! De eerste paar dagen kon ze echt niet door haar neus ademen.. zo zielig! 's nachts werd ze ook weer wakker omdat ze een droog mondje had. Veel zoutoplossing gespoten in haar neusje, vind het wel goed helpen. Ook de ui heb ik gebruikt. Nu kan ze gelukkig weer lekker slapen..!