Hoi, hoi, Iemand ervaring met dit stoeltje: de Cybex Sirona? Autostoel Cybex Sirona Lollipop | MamaLoes Babysjop Wij oriënteren ons op een opvolger van de maxicosi die achteruit kan worden gemonteerd en die ook een goede slaapstand heeft (voor als we op vakantie gaan). Vind het model qua design echt prachtig en de testresultaten zijn goed, maar hoor ook graag gebruikers ervaringen! Ben benieuwd!
Zeer tevreden mee! Ben nog steeds heel blij met de aankoop. Wij gebruiken hem nu een jaar. Een nadeel, schijnt, dat de rug kort is waardoor kinderen er niet altijd ook daadwerkelijk tot 18 kg in kunnen zitten.
Bedankt voor je reactie! Ik vroeg me af of er een goede rust/slaapstand op het stoeltje zit, voor de langere afstanden.
De cybex sirona kan vanaf de geboorte gebruikt worden en moet dan dus ook goed schuin staan. Ik geloof dat hij 7! standen heeft. Wij gebruiken het nooit, mijn zoontje wil absoluut niet meer liggen. Gelukkig valt zijn hoofdje niet naar voren als hij slaapt. Voordeel is wel dat je deze stoel geinstalleerd kan verzetten. Sommige stoelen moet je losmaken om in de slaapstand te zetten geloof ik.
Het is inderdaad een mooie stoel, maar ik zou nog even verder kijken als ik jou was. De Cybex Sirona is erg duur voor de tijd dat je hem kunt gebruiken. Kinderen passen er vaak maar tot een jaar of 3 in en dat is erg kort! Ken je de website www.achterwaartsvervoeren.nl al? Daar vind je alle Europese achterwaartsgerichte stoelen die er te koop zijn.