Mijn dochter is erg verdrietig, wat haar tutdoekje is kwijt. Nergens kunnen we hem vinden en in de winkel is deze niet meer te verkrijgen, hij is namelijk vernieuwd. Wie heeft er nog 1 liggen en maakt mijn dochter daar super gelukkig mee?over een paar dagen is ze jarig en dit zou dus echt een enorme verrassing zijn. Het gaat om het tutdoekje van de Hema. Een wit/creme kleurige konijn. Liefs
Ahh sneu. Sorry heb hem niet voor je. Levi raakte idd een jaar of twee zijn allerliefste Ottie kwijt. Dagen lang vol tranen en naar hem vragen. Na twee weken was ik er klaar mee en stond ik op het punt om dan maar een nieuwe Ottie te gaan kopen tot hij opeens een andere allerbeste vriend uit zijn knuffelgroep koos. Succes ermee
heb je toevallig een foto ik heb hier nog een konijn van de hema met een redelijk grote doek. groetjes kim
Het is ook de lievelingsknuffel van mijn zoon, we hebben er twee maar willen er dus geen een missen Ik heb er destijds een bijgekocht via marktplaats, daar waren er genoeg te vinden!
Heb je een foto? Ik heb een tut liggen bij schoonmoeder met een konijnen hoofd in het midden zegmaar.. Wit grijs van kleur.. Maar als jij foto hebt kan ik kijken of het de juiste is
Mijn dochter slaapt hier ook mee en ik heb er twee gekregen, maar volgens mij hingen ze hier nog in het schap?! Zaterdag moet ik toch even en zal voor je kijken.
Ik heb ook nog een, maar wel in bed gelegen... Er zijn er super veel van verkocht, kijk op marktplaats of knuffel alarm etc...
idd marktplaats mijn nichtje heeft deze ook als knuffel en ze hebben op mp een aantal bij gekocht... Marktplaats.nl - HEMA KONIJN KNUFFELDOEKJE GROOT BADSTOF WIT MET BRUIN GEBORD - Speelgoed | Knuffels Marktplaats.nl - Van De HEMA: wit badstof knuffeldoekje konijn - Speelgoed | Knuffels Marktplaats.nl - Van De HEMA: wit badstof knuffeldoekje konijn - Speelgoed | Knuffels Marktplaats.nl - Van De HEMA: wit badstof knuffeldoekje konijn - Speelgoed | Knuffels
Die ligt volgens mij ook bij ons in de knuffellade. Als ik hem kan vinden, mag je hem hebben hoor. Word hier toch niet gebruik. Ik woon in Enschede. Betaal je eventueel alleen de verzendkosten
Mocht je er nog een nodig hebben laat het even weten dan duik ik hier in de kast ... was hier geen hit dus ...
Ah! Die heb ik vorige week weg gegeven, ik vond er 2 in de kast, maar nooit gebruikt. Maar goed, daar heb je dus niets aan...
Wauw , wat zijn jullie allemaal meelevend en behulpzaam ! Dat zie ik niet vaak meer ! Super meiden !!! Ik denk dat jullie ts heel erg helpen , hopelijk is dochter snel weer blij !