Wij zijn vandaag naar Slot loeverstein geweest. Was echt super leuk. Sanne vond het geweldig. Een aanrader dus.. Zo vind ik in Breda het speelbos ( bij het mastbos ) en het kabouterpad ook heel leuk met kleintjes.. Nog iemand leuke ideeen ? ( behalve dan de voor de handliggende als de dierentuin en de efteling )
Ik ben vandaag naar het theater geweest met mijn dochtertje. Vanaf 2 jaar. Ze vind het erg leuk, maar we gaan ook regelmatig naar een van de indoorspeeltuinen(hebben er 3 in de stad). Zwemmen if altijd favoriet! Ik vond het sprookjesbos/land? in enkhuizen nog het leukste!
Faye: nee geen indoorspeeltuien hier. Dat vind ik niets en dochterlief gelukkig ook niet maar ben ook niet echt op zoek naar iets hoor, maar vond het wel leuk om wat ideeen hier uit te wisselen..
Villa Zebra in Rotterdam, soort doe museum ala kunstlaboratorium. Wat ik super vind is De Spelerij in Dieren, als je dat noet kent moet ke daar echt is wat info over opzoeken, echt hartstikke leuk voor de kids maar ook voor de ouders!
Jaa.. Sprookjeswonderland in Enkhuizen! Hier zijn verder ook de plaatselijke speeltuin favoriet en het zwembad. Maar wil binnenkort nog kijken hoe ze de schaatsbaan vindt.
Enkehuizen is voor ons wat ver weg, maar misschien dus het rijden waard ! Leuk idee.. ! @ Abri; Ja hier pas naar een skibaan geweest.. ze vond het geweldig ! maar wel een prijzig uitstapje.. @ Faye; natuurlijk mag je dat vragen Zowel mijn dochter als ik vinden het te veel lawaai / prikkels etc. Kids wonderland in Molenschot is ook een indoorspeeltuin die ging dan wel alhoewel we daar ook op een rustig moment waren dat maakt w.s. ook heel veel uit. Maar de combinatie veel dingen om te kunnen doen, veel kleuren en vooral veel gillende kinderen vind ik niet zo geslaagd. Mijn dochter destijds ook niet maar dat is alweer even geleden De ene indoorspeelhal zal de andere niet zijn, maar we zijn een keer naar Joepie`s ( in Breda ) geweest en na een half uur met hoofdpijn weer naar huis gegaan... ik dan met hoofdpijn. Maar Sanne wilde vond het meer dan prima dat we weer gingen
Plaswijckpark in Rotterdam Maritiem Museum ook in Rotterdam Plopsaland in Coevorden (en de andere vast ook) Speelstad Oranje in Oranje Naturalis in Leiden En inderdaad het zwembad en theater. En de bioscoop, daar hebben ze ook speciale peuter-/kleutervoorstellingen.
Ik vond het echt leuk en mijn (oudste) dochter ook. Ik was alleen met de oudste gegaan, omdat ik dacht dat het voor de jongste nog niet leuk zou zijn, maar voor haar waren er ook genoeg leuke dingen geweest. Ik vind het echt een aanrader.
Volgens mij woon jij niet zo ver van mij vandaan. Leuk vind ik: - Loonse en Drunense duinen (en net voor de Roestelberg zit een zijweggetje. Aan het einde daarvan is een leuke buitenspeeltuin met een waterspeeltuin) - Bootjes kijken in Drimmelen - Speeltuin (buiten) bij pannenkoekenhuis in Dorst. - Avifauna - Nijntjemuseum - Zwemmen in Oss (Golfbad) of in Hank (Kurenpolder) - De Oliemeulen in Tilburg - Voor als het mooi weer is: Oud Valkeveen (in Naarden)
Naturalis is ook leuk inderdaad. Ze hebben momenteel een expo over zintuigen. Die is echt gericht op kinderen.
Miniworld in Rotterdam, soort madurodam maar dan binnen. Miniworld Rotterdam | Dagje Rotterdam In Miniatuur | Grootste Overdekte Miniatuurwereld Van De Benelux Sprookjesbos, buitenspeeltuin, binnenspeeltuin en kinderboerderij in Zuid-Laren. (Ja, Berend is er ook.) Http://www.sprookjeshof.nl Die vonden wij erg leuk en ook betaalbaar. In Den Hout bij Oosterhout zit trouwens ook een leuk pannenkoekenrestaurant met een mooie speeltuin. Dat is wel bij kou in de buurt geloof ik ts.
Sprookjeshof wilde ik ook noemen. Er is heel veel te doen zowel binnen als buiten en daarvoor zeker een hele nette prijs.