hallo meiden, wie heeft er ook wel eens een baarmoeder of eierstok ontsteking gehad? Ik kreeg eergister avond ineens ontzettend buikpijn en het was zeg maar net of er iemand aan mijn baarmoeder hing zo een pijn deed dat. Ik heb de hele nacht niet kunnen slapen en sochtends ben ik bij wijze van naar de dokter gekropen want ik kon haast niet lopen. Dokter wist het niet en moest terug bellen als de pijn erger werd. (IK ben aan het menstrueren dus dokter wees het mede daarop) De pijn werd ook erger en ik kon dus smiddags terug komen. Inwendig onderzoek gedaan wat ontzettend pijnlijk was. Getest op zwangerschap vanwege buiterbaarmoederlijk ofzo..dit was het niet..blaasontsteking was het ook niet. Ik moest bloed gaan prikken vandaag om te kijken of het dus een ontsteking aan mijn baarmoeder was. Ze had er spoed opgezet en ze zei tegen mij dat als de uitslag er was en het was een ontsteking zou ze me bellen, dit deed ze ook en ze zei dat mijn bezinking te hoog was en dat ik dus inderdaad een ontsteking had in mijn buik, het kon zijn aan mijn baarmoeder of eierstokken. Ik zou twee antibiotica's krijgen. Ik dus naar de apotheek toe om mijn pillen op te halen. Krijg ik gewoon even 6 doosjes met pillen mee! Fijn mag ik dus 14 dagen lang 2x per dag 2 pillen van elk in nemen plus nog 3x per dag ibrufen 600mg en 2 paracetemols. Is dit normaal dat ik zoveel pillen krijg? Ik voel me er ook aardig beroerd van, is dat ook normaal? Heb ik nu kans dat ik dit nog vaker ga krijgen? ( voor de vrouwen die hier ervaring mee hebben) Ik ben een bezig beitje dus ik kan er niet zo goed tegen dat ik nu niet zoveel kan..gisteren was mijn zusje hier de hele dag maar goed vandaag moest ik het natuurlijk gewoon weer alleen doen. Groetjes Channie
Bij mij hadden ze het vermoeden van een eileiderontsteking. Ik werd opgenomen met verdenking blinde darm ontsteking, tijdens de kijkoperatie dachtten ze toch een eileider ontsteking. Heb toen drie ab's gehad dmv infuus en later in tabletvorm. Bleek later niet zo te zijn maar ze nemen er geen enkkel risico mee en geven gelijk een hoge dosis antibiotica. Wat het uiteindelijk wel was weten ze niet,,, Sterkte in elk geval!
Ja ik krijg nu 2x200mg 2xdaags van de ene dus 800mg per dag en van die andere 2x 250mg 2xdaags dus volgens mij is dat best een hoge dosering.. ik voel me der ook helemaal niet lekker bij, ben helemaal niet van de medicatie
Ik heb in Januari een Baarmoederonsteking en Eierstok onsteking gehad. Dit is vastgesteld door een kijkoperatie. Ik heb een week in het ziekenhuis aan de AB gelegen. Thuis moest ik nog 14 dagen de kuur doorzetten met 10 pillen per dag. Het bijzondere was dat ik voor de operatie getest ben op een zwangerschap.. Echter was deze test negatief. Een klein weekje later was deze wel positief en bleek ik allerlei medicatie te hebben gehad die je niet mag hebben als je zwanger bent. Gelukkig is alles goed gekomen met ons wondertje. Sterkte je moet er echt even van uitzieken. Je kan flink beroerd worden van de AB. Na een weekje word de buikpijn minder.
Wat bijzonder Cos! En zo gewoon in het ziekenhuis gelegen..pffiew ben dan wel blij dat ik er redelijk op tijd bij ben zeg!
Ik heb het 2x gehad. 1x in 2008. Ik heb toen idd 2verschillende kuren gekregen ,net als jij. De 2e keer ,was vlak na de bevalling van ons dochtertje. Toen ben ik met spoed opgenomen me 41.3 koorts. Ik heb 4 dgn een antibiotica infuus gehad. Ik knapte niet op en uiteindelijk hebben ze nog een spoedcurretage gedaan. Hierna knapte ik op en mocht naar huis. Toen moest ik nog10 dgn AB -tabletten slikken.
Na de bevalling, de zogeheten kraamvrouwenkoorts gehad. 3 dagen in het ZH aan AB-infuus en pillen. Daarna nog 14 dagen thuis de pillen moeten slikken. Wat voel je je er ellendig van he, heel veel beterschap !