Dochter ziek, wat nu doen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kleinesara, 3 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik weet verder niet wat je wilt meid.. Ik heb best begrip maar begrijp jullie gewoon niet. Ik lees hier over een suf meisje, wat amper drinkt en vooral slaapt met al 2 dagen over de 40 graden koorts (en zelfs over de 41). Tips van helende planten, natte washandjes ed zijn toch wel een beetje op wanneer we het over een baby hebben met een zwakke weerstand?

2. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Of juist een hele fijne update misschien, Tuc :)

Ik ben wel erg benieuwd.

3. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ik hoop in ieder geval dat ze snel weer goed drinkt en beter is, of wat voor manier dan ook :)

4. 2jees

2jees Niet meer actief

dat sarcasme vind ik ook weer zo jammer mensen.. nergens voor nodig, evenals andere dingen erbij halen.

5. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    foutjer

6. tuc

tuc Niet meer actief

Uit de grond van mn hart...dat hoop ik voor sara..dat arme meisje.

7. tuc

tuc Niet meer actief

8. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    zo snel kan uitdrogen gaan het sloeg ineens totaal om. Van het 1 op andere moment. Onze dochter was vorige week doodziek.

let please op en denk in het belang van je dochter.
    Bekijk bijlage 381544

Bekijk bijlage 381545

9. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik denk dat iedereen dat echt hoopt in dit topic, Tuc.

En Appeltjes, ik lees nu net wat die foto's zijn, moest erg voor je geweest zijn! Was ze er gauw (of tenminste, gauw genoeg) weer bovenop?

10. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    Ging niet goed met de foto's dus even opnieuw gedaan.

Maar idd wij hebben alles op alles gezet om uitdroging idd tegen te gaan. Je kind wil je dit soort ellende niet aan doen. Daarom ,iemand kan principes hebben ,maar op een bepaald moment moet je niet huilen boven je kind, maar in het belang van je kind denken.

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.070
    2.209
    113
    Brabant
    Nounou. Ik snap hèus dat je je vervelend voelt door sommige reacties, maar om nou zo te reageren. Er zijn wel degelijk tips gegeven, er hebben mensen begripvol gereageerd, er is meegeleefd.
    ik heb potverdorie staan googlen naar natuurlijke producten.

Op een 'mainstream' forum als dit kun je op je vingers natellen dat er geen tot weinig begrip is voor jullie denkwijze in deze situatie.
    En dat leidt tot zulke reacties.

maar scheer nou niet iedereen over 1 kam, want dan zet je jezelf wel een beetje te kijk.

ik hoop dat je de update wel geeft. Want er is dus wel degelijk met sara meegeleefd.

12. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Er leven hier 16 pagina's lang, mensen al anderhalve dag met jullie meisje mee!
    Jij weet dondersgoed, net zoals het hele forum dat weet, dat als jij zo'n topic opent, dat daar reacties op komen.
    Meelevende reacties, harde reacties, lieve reacties.

Niemand is hier kinderachtig, behalve jij.
    We zijn ander halve dag verder en jullie BABY, heeft al ANDERHALVE DAG 41 graden koorts.
    Het meiske kan niet meer huilen, door de kracht die haar lichaam niet meer heeft, maar daar en tegen ben jij, samen met je vrouw, al 5 uur aan het huilen vanwege een zetpilletje.
    Hoe ongelofelijk raar kan het zijn!

Prima als je andere ideeën en principes hebt.
    Maar ik kan nu niet meer aardig blijven hoor.
    Dit is gewoon verwaarlozing en egoïsme van jullie kant uit.

Van mij mogen al je topics opsodemieteren, want dit is gewoon allemaal zinloze tijd van iedereen die hier serieus reageert.
    Jij wilt tips en adviezen, die krijg je, met oprecht medeleven.
    En vervolgens voel jij je ALTIJD aangevallen.

Ik hoop dat het allemaal goed gaat komen met jullie meisje, en dat ze gauw beter wordt ( en dat hoop ik oprecht).

Maar wil je vervolgens alsjeblieft geen topics meer openen, want dit gaat helemaal nergens over.

13. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Ik heb mijn eigen topic gerapporteerd, wat mij betreft mag het beheer hem sluiten. Wie echt nog wil weten hoe het gaat, stuurt maar een pb'tje.

14. tuc

tuc Niet meer actief

Haha ja dacht dat je ze weer weggehaald had..maar mijn reactie was idd...dat als jullie fay dit hadden kunnen besparen je dat gedaan had.

15. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Zwak en kinderachtig van je.

16. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Je kunt toch gewoon melden hoe het nu gaat?

17. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.278
    2.978
    113
    Op verzoek van ts gesloten.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina