Heeft iemand hier ervaring met Lego op jonge leeftijd? onze zoon is helemaal fan van Cars en heeft al alles hiervan van Duplo. Nu zagen manlief en ik een set van Lego en die is nu bij enorm in de opruiming. Alleen staat erbij vanaf 7 jaar. Maar waarom vanaf 7 jaar? Ik begrijp heus wel dat onze zoon het niet alleen in elkaar kan bouwen, maar als het eenmaal in elkaar is, kan hij er toch wel mee spelen of niet? 8679 Lego Cars 2 Tokyo Race Circuit 577624
Onze dochter heeft van sinterklaas van mijn schoonouders lego friends gekregen. We moesten zelf iets kopen, maar dit hadden ze er dus zelf bijgedaan. Ik vondt haar eigelijk er nog veel te klein voor, dus was niet helemaal blij dat ze het gekocht hadden. Maar ja ze had het dus gezien, het ziet er mooi uit, dus ze wilde het open maken. Nou ja dat kan je natuurlijk niet weigeren. En ik moet zeggen, ze heeft er echt heel erg leuk mee gespeeld. We hebben het samen opgebouwd, en het was heel leuk. Ik ben zelfs geneigd om nog een pakketje meer te kopen, want het is zo leuk. Ze is in septbember 3 geworden. Dus het is alleen al leuk om het dan samen op te bouwen, want je moet ze er wel echt bij helpen.
Hier heeft de op haar 3e verjaardag Lego friends gekregen en ze vindt het helemaal geweldig. Ja bij het in elkaar zetten zul je veel moeten helpen, maar ze speelt er leuk mee (en uit elkaar halen lukt ook prima zelf ) Van de sint heeft ze nog meer gekregen: kind helemaal gelukkig en lekker met papa aan het bouwen geweest dit weekend Dus ik zeg lekker doen!
ja hoor onze jongens spelen al een lange tijd met lego het eenstigste is met bv fijnere auto's dat de jongste het kapot drukt door zijn kracht of per ongeluk een raampje deurtje eruit haalt. maar ze spelen er erg leuk mee
Mijn 2 jarige speelt ook al graag met lego. Hij kan er een beetje mee bouwen, maar als je hem wilt helpen kan het natuurlijk helemaal prima. Stopt hij niets meer in zijn mond? Want dat is wel iets om even op te letten! Hier hebben ze dat nooit gedaan dus dat was hier geen probleem.
Kan een kind van 3 prima doen ( samen met papa, mama, broer of zus) Ik zou het zeker kopen...goede aanbieding
Heb hem ook gekocht voor mijn zoontje van twee en flo''s cafe 3 in 1 doos daar zitten veel auto''s bij. Heb het gewoon zelf in elkaar gezet en hij kan er mee spelen. groetjes kim