Wie weet waar ik een simpele fuchia roze legging kan kopen? Je ziet veel lichtroze of neonroze, oranjeroze.... maar ik wil gewoon fuchia! Niet bij de Hema, Zeeman, Prenatal..... Wie weet waar wel?? Ze moeten wel smal vallen, want mijn meisje heeft hele dunne beentjes!
V&D heeft ze, vallen ook goed. Deze heb ik zelf ook voor mijn dochter, ze is wel een stuk ouder, maar heeft smalle onderbenen en normale bovenbenen. De kleur is echt fuchsia, heb me ook een ongeluk er naar gezocht. Hier driekwart, misschien hebben ze ook lange leggings VLP 3/4 Legging V&D
Ik heb het zelf van wintercolletie 2014-15 quapi dune fusia legging Kijk op mp of fc groepjes quapi voor anders Quapi valt smal
Ik heb aan het begin van deze lente eentje bij de Wibra gekocht op de babyafdeling (valt een halve maat groter, ik zou dan maat 80 nemen, of zelfs 74). Er hing een kaartje aan met 'nieuwe collectie', dus misschien zijn ze er nog. Knalroze/fuchsia met roesjes aan de onderkant. Zijn fijne leggings, 3 euro en pillen niet.
Ik ben vanmiddag gelijk naar de v&d gereden en heb er daar 2 gekocht. Wel maat 92 van de meidenafdeling. Die valt veel smaller als de babylegging in maat 86... Bedankt voor jullie reacties!!