iemand idee, tip foto,s van themakamer

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door dromer28, 8 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dromer28

dromer28 Actief lid

7 dec 2009
    383
    0
    16
    NULL
    best
    Hoi wij willen straks als ons zoontje over gaat in een groot bed en naar een grotere kamer een thema kamer voor hem maken. Nu ben ik dus op zoek naar leuke tips ideetjes , voorbeelden voor een leuke thema kamer.
    Foto,s zijn natuurlijk ook altijd welkom.

2. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Ons zoontje heeft een autokamer. Heb geen foto voor je maar zijn bed is een raceauto. 1 muur is vol omdat er een GIGA cars poster hangt (deze poster bedekt de hele muur) en verder heeft hij een autokleed van IKEA in het midden liggen (met zo'n plattegrond op waarover je met auto's kan rijden) een potje in de vorm van een autoband met als je doortrekt dat je zo'n motorgeluid krijgt en de klok is een autobandje met een autoplaatje erin.

Al het overige in de kamer is basic (beddengoed & kasten) omdat ik het anders te druk vind. Het thema is zeer duidelijk en zijn kamer is netjes en overzichtelijk op deze manier.

Zijn babykamer was een zeemansthema, ook errug leuk en veel van te vinden!

3. adi

adi Niet meer actief

Mijn zoon heeft een strandkamer: 2 kasten van steigerhout in de vorm van strandhuisjes, marinebehang van Stoer! Aan 1 wand. Zijn bed is een schip van wit steigerhout, nachtkastje in de vorm van 2 ankers en wat planken met een vuurtoren, vissen en een modelboot.

4. Venne

Venne Actief lid

14 feb 2013
    464
    59
    28
    NULL
    Zuiden van het land
    Vliegtuigen, jungle, vissen... Of 1 kleur en Saar allerlei dingen van verzamelen.

Weet niet hoe oud je zoontje is?

Deel Deze Pagina