Ons dochtertje zit vanwege een heupafwijking nu in het gips voor de komende vier maanden. Nu heeft ze altijd koude voetjes en dus ben ik op zoek naar warme babyslofjes. Wie ow wie heeft wat adresjes voor mij? Liefs sannie
Hoi Sannie, Hoe oud is je dochter? Ik heb hier nog een paar leuke met fleece gevoerde slofjes staan. Toen ik ze kocht waren ze direct te klein, nooit gedragen dus. Kan je eventueel een foto sturen. Als je dat wilt stuur me dan een pb met je mailadres. groetjes
aapies heeft warme slofjes maar weet niet hoe oud je dochtertje is want kleinste is volgens mij 11cm?
Hoi hoi, Bedankt voor je reactie. Ik heb gekeken op de website n inderdaad erg leuke slofjes. Ons dochtertje is bijna acht maanden. Ik za straks haar voetje eens opmeten. Weet echt niet welke maat ze heeft en of ze die slofjes dus überhaupt al past. Liefs sannie
Ik heb voor mijn baby's altijd slofjes gehad van de action, die met 'dog' erop. Deze zijn heel lekker warm en gaan niet snel uit. Ze zijn ook nog eens lekker voordelig!
ik heb geen tip voor je voor de slofjes maar ik wou je heel veel succes en sterkte wensen. mijn dochter heeft 3 maand in het gips gezeten.