dochterlief sloopt me bank!

Discussie in 'De lounge' gestart door denicepino1, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    EVENTJES van me afschrijven...

Wij hebben 4 jaar geleden een nieuwe bank gekocht. Nu door verhuizing was er een naad beetje los gekomen doordat hij niet door de deur paste . ( 2 steken zijn los van de naad )
    nu vond dochterlief het zoooooo leuk dat die potlood erin paste ....
    en ja toen kon der vinger er ook nog eens bij...en toen 2 vingers en nu kwam ze me net in de keuken een stuk leer brengen......

SHIT SHIT SHIT..... heeft ze een heel stuk uit me bank gescheurt.. nu hangt er een stuk wit vulling van de armleuning er zo uitpuilend uit. bij een zwart leren 3 zits bank.

nu zijn wij inboedel en weet ik veel niet aansprakelijkheid en nog meer dingen verzekerd bij interpolis..
    nu was deze bank 1000 euro 4 jaar geleden. kan ik dit gewoon aangeven bij schade telefoon ? of doen ze pas uit keren als het om meer als 1000 euro schade is?? en als de schade bij water/brand/storm enzo gebeurt is?
    of is dit ook bij schade door kinderen?

ik zal niet een heel nieuw bankstel willen hebben ofzo. we zijn al aan het sparen voor een nieuwe. maar iedere euro is natuurlijk mee genomen. aangezien ik met een zoontje van 6 maand ook nog hier woon. en ducktape niet zo mooi staat natuurlijk. en ik de vulling die er uithangt toch wel gevaarlijk vind voor hem. hij stopt alles in zn mond namelijk. heb er nu een kleed over leggen maar die trekt hij steeds eraf. ( en het leg er pas 2 uur op )

bah ben er toch even boos om hoor. dat dit nu net weer gebeurt.

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    bij mijn verzekering ben ik gedekt voor eigen risico..
    dus dat moet je even nakijken
    anders denk ik dat je pech hebt

3. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    he bah bah.. pff ff goed kijken op me polis denk ik dan.
    hoop t zo he.

4. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe het met verzekering zit weet ik niet zo, maar kan je niet een mooi kleed half opgevouwen over de armleuning leggen. Dan zou je de schade toch afkunnen plakken, terwijl je niets ziet.

5. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    moi89

ik heb zo heel groot sprei er over heen gedaan nu. over de hele bank en zo ertussen geduwt. maar dat staat niet echt. t is meer een tijdelijke oplossing. zoontje vind het namelijk grappig om er langs te rijden in zn loopstoeltje en dat kleed los te trekken...
    misschien dat het na een tijdje niet meer intressant is??? maar hij plukt ook nog altijd het glaze bord met kaarsen van de tafel af... gelukkig stevig dik glas dat tegen een stootje ken. maar dat staat er ook al een hele tijd. en dat wil hij ook steeds pakken.

ken t gat weldicht plakken en dan alleen daar over het kleed over leggen. maar dan heb ik nog het probleem dat zoontje er aan zit en alles er af trekt of dat me dochter onder het deken wil gaan leggen .. en het uitvouwt.

Deel Deze Pagina